تنگ کردن و لیفت واژن با نخ در شیراز + هزینه

لیفت واژن با نخ در شیراز

بعضی از خانم ها در اثر بالا رفتن سن، ورزشهای سنگین، بارداری، زایمان واژینال و کاهش استروژن در یائسگی بافت واژن شان شل می شود. به علت گشادی واژن، کیفیت رابطه زناشویی این خانم ها کاهش یافته و به همین علت دنبال بهترین روش برای عمل تنگی واژن خود هستند.
عمل تنگی واژن با نخ، یکی از روشهای درمان گشادی واژن است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید. برای دسترسی سریع به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

لیفت واژن با نخ چیست؟

به گفته خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی زنان، تنگ کردن واژن با نخ، یکی از روشهای درمان گشادی واژن است که با استفاده از نخ های لیفتینگ مخصوص واژن انجام می شود.

نخهای لیفت واژن دو طرف دهانه واژن را بالا می کشند و کانال واژن را تنگ می کنند. بعد از ۶ ماه این نخها کاملا جذب بافتها شده و اثری از آنها باقی نمی ماند ولی تاثیر جوانسازی این نخ ها به خاطر کلاژن سازی و فیبروزدهی که دارند هنوز ادامه دارد.

بهترین کاندید تایتنینگ واژن با نخ

تایتنینگ واژن با نخ برای آن دسته از بانوان شیرازی مناسب است که یکی از شرایط زیر را دارند:

  • در زایمان طبیعی دچار کشش کانال زایمانی شده اند
  • مشکل افتادگی رحم یا بی اختیاری ادرار دارند
  • دچار ضعف در انقباض عضلات کف لگن هستند و با روشهای غیر جراحی بهبود نمی یابند
  • زنانی که درجه گشادی واژن آنها متوسط است و با تنگ کردن واژن با آراف قابل درمان نیست

همچنین بانوانی که قصد بارداری و زایمان مجدد دارند اما نمی خواهند برای تنگی واژن منتظر آخرین زایمان خود باشند نیز می توانند تایتنینگ واژن با نخ را انجام دهند.

تنگ کردن و لیفت واژن با نخ در شیراز

برای لیفت واژن با نخ در شیراز، جراح زیبایی زنان با استفاده از نخ های باریک و مخصوص لیفت واژن، به طور مکانیکی دیواره های واژن را بهم نزدیک و کانال واژن را تنگ می کند. این نخ ها از نوع خاردار هستند و جذب بافتهای اطراف می شوند.

خارها نخ لیفتینگ بافتهای نزدیک خود را تحریک می کنند تا با ایجاد فیبروز به آنها بچسبند. این خاصیت باعث تحریک کلاژن سازی و جوانسازی در واژن شده و باعث می شود بعد از جذب نخ ها همچنان کانال واژن تنگی، استحکام و انعطاف پذیری خود را حفظ کند.

توجه: عمل تنگی واژن با نخ، بدون برش و خونریزی و با بیحسی موضعی انجام می شود. این روش تنگ کردن حدود ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول می کشد.

فواید تنگ کردن واژن

برای لیفت واژن با نخ و تنگ کردن آن در شهر شیراز، شما هم می توانید از مهارت و تجربه خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی زنان، در مرکز زیبایی زنان خورشید بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید.

مزایای لیفت واژن با نخ چیست؟

به گفته خانم دکتر طباطبایی، تنگ شدن واژن با نخ علاوه بر درمان گشادی واژن و تنگی آن، مشکلاتی را هم که ناشی از گشادی واژن هستند، برطرف می کند. مزایای لیفت واژن با نخ عبارت است از:

  • افزایش لذت جنسی زوجین
  • جلوگیری از عفونت مکرر واژن
  • درمان خروج باد از واژن
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون عارضه جانبی
  • امکان بارداری و زایمان راحت بعد از لیفت واژن با نخ
  • سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن
  • استحکام و جوانسازی واژن

در ضمن نخ هایی که برای لیفتینگ واژن به کار می روند، جذبی هستند و نیازی به کشیدن ندارند. همچنین بعد از جذب آنها هیچ چیز خارجی در داخل واژن تان احساس نمی کنید.

بیشتر بخوانید: عمل پرینورافی در شیراز

مراقبتهای بعد از عمل تنگی واژن با نخ

مراقبت های بعد از لیفت واژن با نخ برای گرفتن بهترین نتیجه از لیفت واژن تان با نخ ضروری است. مراقبتهای بعد از عمل تنگی واژن عبارتند از:

  • مصرف داروهای تجویز شده مثل مسکن، آنتی بیوتیک، ویتامین E و C
  • نداشتن رابطه جنسی به مدت ۲ هفته
  • پرهیز از انجام کارها یا ورزشهای سنگین تا یک هفته بعد از عمل
  • استفاده از توالت فرنگی
  • رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از یبوست و فشار به واژن
  • از مصرف دخانیات و الکل که باعث کاهش کلاژن سازی در واژن می شوند، بپرهیزید.

همچنین نباید تا زمان بهبودی از دخانیات و الکل استفاده کنید تا بیشترین کلاژن سازی ممکن را داشته باشید و ترمیم واژن سریعتر انجام شود.

دوره نقاهت بعد از لیفتینگ واژن

دوره نقاهت بعد از لیفت واژن با نخ بسیار کوتاه است و بعد از این جراحی بلافاصله می توانید به کارهای روزانه خود برگردید. ولی تا دو هفته باید مراقبتهای بعد از لیفت واژن با نخ را ادامه دهید.

آمادگی برای تایتنینگ واژینال با نخ

قبل از مراجعه برای تنگ کردن واژن با نخ در صورت لزوم کارهای زیر را باید انجام دهید:

  • دادن تست پاپ اسمیر
  • درمان زگیل تناسلی، تبخال تناسلی یا عفونت واژینالی (اگر دارید)

همچنین اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از اقدام به این جراحی باید آنرا به پزشک تان اطلاع دهید.

مدت ماندگاری لیفت واژن با نخ های مخصوص

ماندگاری لیفت واژن با نخ در هر فردی متفاوت است و بستگی به جنس و نوع نخ، استحکام خارهای نخ و وضعیت بدنی و سلامت عمومی شخص دارد. معمولا ماندگاری تنگ کردن واژن با نخ طولانی است و تا بارداری یا زایمان را تجربه نکنید نتیجه آن به هم نمی خورد.

ماندگاری لیفت واژن با نخ

هزینه لیفت واژن با نخ در شیراز چقدر است؟

هزینه عمل تنگی واژن با نخ در شیراز کمتر از کلان شهری مثل تهران است. متغیر بودن هزینه تنگ کردن واژن با نخ برای هر خانمی بدلیل موارد زیر است:

  • نوع نخ های لیفتینگ و برند آن
  • طول نخ مورد استفاده
  • همراه بودن لیفت واژن با نخ با عمل های زیبایی زنانه دیگر
  • مواد مصرفی مثل سوزن، نوع بی حسی موضعی، …
  • شدت افتادگی و شلی واژن
  • مهارت جراح

برای اطلاع از هزینه دقیق این عمل زیبایی زنانه می توانید، به مطب پزشک مورد نظرتان مراجعه کنید تا بعد از معاینه واژن بتوانند هزینه تنگ کردن واژن با نخ را تعیین کنند.

برای تایتنینگ واژن با نخ در شیراز می توانید از مهارت و تجربه خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی زنان در مرکز زیبایی زنان خورشید بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه های این عمل یا رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید.

سوالات رایج درباره لیفت واژن با نخ

معمولا بانوانی که به مرکز زیبایی زنان خورشید در شیراز مراجعه می کنند، درباره لیفت واژن با نخ سوالات زیر را از ما می پرسند که در اینجا به آنها جواب داده ایم:

لیفت واژن با نخ درد دارد؟

خیر. چون با بیحسی موضعی انجام می شود. بعد از عمل اگر احساس درد دارید با مصرف داروهای مسکن تجویز شده درد را از بین ببرید.

بعد از عمل تنگی واژن با نخ باید چند روز در شیراز بمانم؟

بعد از تنگ کردن واژن با نخ نیازی به بستری شدن نیست و همان روز بعد از عمل می توانید به شهرتان برگردید.

لیفت واژن با نخ برای سنین بالا هم مناسب است؟

بله. زنان مسن و یائسه به خاطر خشکی واژنی که دارند، بهتر است لیفت واژن با نخ را انجام دهند که خشکی و اسکار ایجاد نمی کند. حتی این روش، با ایجاد کلاژن و الاستین تا حدی می تواند به درمان خشکی و آتروفی واژن آنها هم کمک کند.

چقدر بعد از زایمان طبیعی می توانم برای تنگ کردن واژن با نخ مراجعه کنم؟

باید صبر کنید تا التهاب واژن کاملا بخوابد. معمولا بعد از زایمان واژینالی ۴ تا ۶ ماه طول می کشد تا واژن به حالت عادی برگردد. اگر با وجود التهاب بخواهید این عمل را انجام دهید، با عوارضی مثل درد و عفونت مواجه می شوید.

بارداری و زایمان بعد از لیفت واژن با نخ امکانپذیر است؟

بله. برخلاف عمل واژینوپلاستی، بعد از لیفت با نخ می توانید بدون هیچ مشکلی زایمان طبیعی کنید. اگر بعد از زایمان احساس گشادی داشتید، می توانید دوباره با نخ، لیفت واژن را انجام داده و آنرا تنگ کنید.

اگر سوالی درباره تنگ کردن و لیف واژن با نخ در شیراز دارید، میتوانید سوالات خود را در بخش نظرات این مقاله از ما بپرسید.

۳.۸/۵ - (۵ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۴ دیدگاه ها
    • این دو جراحی با هم فرق دارند و هر دو خوب هستند. پرینورافی دهانه ورودی واژن رو تنگ میکنه اما لیفت با نخ یک عمل کم تهاجم برای تنگ کردن کانال واژنه.

    • بستگی داره به درجه گشادی واژن. اگر واژن خیلی گشاد نباشه و زایمان طبیعی نداشته باشید، لیزر آر اف براتون جواب میده وگرنه باید جراحی کنید یا لیفت با نخ رو انجام بدین. برای مشاوره با هزینه ها می تونید با مطب تماس بگیرید: ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *