عمل واژینوپلاستی در شیراز + هزینه

عمل واژینوپلاستی

کانال واژن به خاطر بالا رفتن سن، زایمان طبیعی، چاقی یا تغییرات وزنی ناگهانی دچار شلی و افتادگی شده و عضلات آن سفتی خود را از دست می دهند. گشادی واژن باعث بی اختیاری ادرار و عفونت های مکرر واژینالی در زنان شده و لذت جنسی آنها و همسرشان را کاهش می دهد.
روشهای مختلفی برای تنگ کردن واژن هست که جراح زیبایی زنان با معاینه بیمار و با توجه به درجه گشادی واژن، وجود پارگی کف لگن یا افتادگی مثانه تصمیم می گیرد از چه روشی برای تنگی واژن استفاده کند. در این مقاله با عمل واژینوپلاستی در شیراز آشنا می شوید. جهت دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

عمل واژینوپلاستی چیست؟

واژینوپلاستی یک عمل جراحی است که برای حذف قسمتهای شل و اضافی واژن و سفت کردن عضلات واژن انجام می شود. این جراحی به صورت سرپایی است و در اتاق عمل با بیحسی موضعی یا بی حسی نخاعی انجام می شود.

بعد از این عمل نیازی به بستری شدن نیست و چند ساعت بعد اگر مشکلی نداشته باشید می توانید مرخص شوید.

واژینوپلاستی چطور انجام می شود؟

برای انجام جراحی وازینوپلاستی دو روش وجود دارد:

  1. عضلات کانال واژن به هم نزدیک می کنند و بعد به یکدیگر بخیه می زنند تا قطر کانال واژن کم شود.
  2. گاهی ممکن است لازم باشد قسمتهای اضافی و شل واژن برداشته شود و بعد دیواره های باقی مانده را بخیه کنند.

نکته: برش دیواره ممکن است با لیزر انجام شود یا با تیغ جراحی.

مزایای تنگ کردن واژن در شیراز با واژینوپلاستی

انجام عمل تنگ کردن واژن در شیراز، توسط بهترین جراح واژینوپلاستی با مزایای زیر همراه است:

  • افزایش لذت جنسی زوجین
  • رفع گشادی واژن
  • درمان عفونتهای مکرر واژینالی
  • بدون عوارض جانبی
  • ماندگاری بالا

همچنین عمل واژینوپلاستی به درمان بی اختیاری ادرار استرسی در زنان که ناشی از گشادی واژن باشد، کمک زیادی می کند.

تایتنینگ با واژینوپلاستی به چه زنانی توصیه می شود؟

معمولا خانمهایی که زایمان طبیعی کرده و یا حتی بعضی از زنانی که زایمان سزارین داشته اند دچار گشادی واژن می شوند و به عمل جراحی تنگ کردن واژن نیاز دارند. به طور کلی انجام این جراحی به خانمهایی توصیه می شود که:

  • مشکل گشادی واژن دارند
  • از رابطه جنسی شان لذت نمی برند
  • دچار عفونتهای مکرر بخاطر گشادی واژن می شوند

همچنین این جراحی برای زنانی که به دلیل گشادی واژن دچار بی اختیاری ادرار شده اند، توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: درمان بی اختیاری ادرار در شیراز

بهترین سن برای جراحی تنگ کردن واژن

همه خانمها تا قبل از یائسگی که سرعت ترمیم بدن خوب است، در صورتی که واجد شرایط واژینوپلاستی هستند، می تواند این جراحی را انجام دهند. اما جراحی واژینوپلاستی برای دختران باکره انجام نمی شود. چون این جراحی روی کانال واژن انجام می شود و به پرده بکارت صدمه می زند.

در صورتی که مایل به تنگ کردن واژن با واژینوپلاستی در شیراز هستید، می توانید به مرکز پزشکی خورشید مراجعه و از تخصص خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

بهترین سن واژینوپلاستی

عوارض تنگ کردن کانال واژن با جراحی

درد، التهاب، سوزش و تورم از عوارض واژینوپلاستی هستند که وجود آنها تا ۳ هفته بعد از عمل طبیعی است و جای نگرانی ندارد. اما عدم رعایت مراقبتهای بعد از عمل یا عدم مهارت جراح عوارض زیر را به همراه دارد:

  • خونریزی
  • عفونت
  • تنگ شدن زیاد واژن یا احساس شلی واژن بعد از عمل
  • درد موقع نزدیکی
  • باز شدن بخیه ها

در ضمن ترشحات خونابه تا ۲ هفته بعد از عمل بخاطر جذب بخیه ها است و اشکالی ندارد. توصیه می کنیم برای جلوگیری از عوارض ناخواسته این جراحی، حتما به بهترین دکتر عمل تنگی واژن در شیراز مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از عمل واژینوپلاستی

بخیه هایی که برای جراحی تنگ کردن کانال واژن استفاده می شوند، جذبی بوده و نیازی به کشیدن ندارد. برای داشتن بهترین تجربه عمل واژینوپلاستی خوب باید مراقبتهای زیر را تا زمان بهبود انجام دهید:

  • تا یک ماه بعد از عمل نباید ورزشها یا کارهای سنگین انجام دهید یا به سونا و جکوزی بروید.
  • تا حدود ۶ هفته بعد از عمل نباید نزدیکی کنید.
  • حتما پمادها و کرم های موضعی و داروهای مسکن و آنتی بیوتیک تجویزی را به موقع استفاده کنید.
  • واژن را تمیز و خشک نگه دارید.
  • تا زمان بهبودی کامل باید رژیم غذایی پر فیبر و مایعات داشته باشید تا دچار یبوست نشوید.

برای کاهش درد، سوزش و تورم بعد از جراحی واژینو پلاستی لازم است یکی دو روز بعد از عمل از کیسه یخ در محل استفاده کنید. اگر همزمان با تنگ کردن واژن عمل لابیاپلاستی انجام داده اید، می توانید مراقبتهای آن را در مقاله مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی در شیراز بخوانید.

دوره نقاهت بعد از جراحی تایتنینگ واژن

بعد از تنگ کردن واژن با جراحی نیازی به بستری شدن ندارید. اما دوره نقاهت بعد از عمل واژینوپلاستی حدود یک هفته است و باید در منزل استراحت کنید. بعد از آن می توانید به کارهای روزمره خود برگردید.

بهترین دکتر عمل تنگی واژن در شیراز

نتیجه عمل تنگی واژن بستگی به تجربه و مهارت جراح زیبایی در استفاده از تکنیکهای تنگ کردن واژن دارد. بهترین دکتر عمل تنگی واژن در شیراز کسی است که:

  • به درستی می تواند تشخیص دهد همزمان با واژینوپلاستی آیا باید ورودی واژن و پرینه هم سفت شوند.
  • چه تکنیکی برای تنگ کردن واژن بهتر است
  • به اندازه کافی قطر واژن را تنگ کند تا بعد از عمل دچار مشکل یا احساس شلی مجدد نشوید.

جهت داشتن بهترین تجربه از واژینوپلاستی می توانید عمل تنگ کردن واژن در شیراز را نزد خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، یکی از بهترین جراحان واژینوپلاستی جنوب ایران انجام دهید.

هزینه عمل واژینوپلاستی در شیراز

هزینه عمل تنگی واژن در شیراز بستگی به موارد زیر دارد:

  • تبحر جراح
  • محل جراحی (کلنیک یا بیمارستان)
  • همزمان بودن واژینوپلاستی با پرینورافی یا عملهای زیبایی دیگر
  • تجهیزات (واژینوپلاستی با لیزر باشد یا چاقوی جراحی)
  • هزینه های اتاق عمل و دکتر بیهوشی
  • کیفیت و نوع وسائل مصرفیظ مثل نخ بخیه

این جراحی فقط برای زیبایی نیست و برای سلامت واژن و روابط زوجین و مخصوصا پیشگیری از افتادگیهای رحم و مثانه اهمیت دارد. با این حال این عمل جزء عملهای زیبایی دسته بندی شده و هزینه های آن متاسفانه تحت پوشش بیمه و بیمه های تکمیلی نیست.

هزینه عمل واژینوپلاستی

برای تنگ کردن واژن با جراحی واژینوپلاستی در شیراز می توانید از مهارت و تجربه خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، بهترین جراح واژینوپلاستی شیراز بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات درباره هزینه عمل واژینوپلاستی و رزرو وقت قبلی با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

سوالات رایج درباره عمل تنگی واژن در شیراز

زنانی که عمل تنگ کردن کانال واژن با جراحی را در شیراز و در کلینیک زیبایی زنان خورشید انجام می دهند، معمولا سوالات زیر را از خانم دکتر طباطبایی، بهترین جراح واژینوپلاستی شیراز می پرسند:

تنگ کردن واژن با RF بهتر است یا با جراحی واژینوپلاستی؟

تنگ کردن واژن با آراف در شیراز برای خانمهایی که زایمان طبیعی نداشته اند، جوابگو است. اما زنانی که زایمان طبیعی کرده اند، باید واژینوپلاستی شوند. انتخاب روش تنگی واژن بستگی معاینه پزشک و تصمیم او دارد.

قبل از واژینوپلاستی باید چه کارهایی انجام دهم؟

اگر لازم است تست پاپ اسمیر، آزمایشهای خونی و … را انجام دهید. هر داروی خاصی که مصرف می کنید یا بیماری خاصی که دارید باید به پزشکتان بگویید. برای روز عمل حتما شیو کرده باشید و یک همراه کنار خود داشته باشید.

چه عملهای زیبایی دیگری همراه با واژینوپلاستی می توانم انجام دهم؟

عمل واژینوپلاستی را می توانید همزمان با پرینورافی، لابیاپلاستی و تزریق چربی به واژن در شیراز انجام دهید.

جراحی واژینوپلاستی با عمل لیفت با نخ چه فرقی دارد؟

واژینوپلاستی زمانی انجام می شود که واژن و پرینه دچار شلی شده باشند. اما اگر فقط عضلات پرینه یا ورودی واژن شل شده باشند، می توان لیفت واژن با نخ را انجام داد.

چه زنانی نمی توانند عمل تنگی واژن را انجام دهند؟

خانمهایی که دارای زگیل تناسلی، یا تبخال تناسلی یا زخم در واژن هستند یا عفونت دارند باید مشکل شان برطرف شود تا برای مراقبتهای بعد از عمل واژینوپلاستی دچار مشکل نشوند.

عمل واژینوپلاستی چقدر طول می کشد؟

مدت زمان جراحی واژینوپلاستی ۱ تا ۲ ساعت است و بستگی به درجه گشادی واژن دارد. اگر عملهای زیبایی دیگر هم همزمان انجام شود، به این مدت اضافه خواهد شد.

بهترین زمان برای تایتنینگ واژن با جراحی کی است؟

بعد از آخرین زایمان، بهترین زمان برای انجام این جراحی است. چون بارداری بعد از این جراحی باعث بهم خوردن نتیجه عمل می شود.

واژینوپلاستی درد دارد؟

درد بعد از عمل خیلی زیاد نیست و بیشتر احساس کشیدگی دارید. درد واژینوپلاستی ولی بیشتر از عمل لابیاپلاستی است که برای رفع آن می توانید از شیاف استفاده کنید. موقع جراحی هم هیچ دردی احساس نمی کنید چون بیحسی موضعی انجام می شود.

اگر سوالی درباره عمل جراحی واژینوپلاستی در شیراز دارید، در قسمت نظرات این مقاله می توانید سوالات خود را بپرسید. در اسرع وقت به سوالات شما در همین صفحه پاسخ می دهیم.

۴.۲/۵ - (۱۱ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۱۲ دیدگاه ها
  • سلام من می خوام عمل تنگ کردن وازن انجام بدم افتادگی متانه هم دارم گفتن همزمان باید انجام شود آیا درسته این کار و ضرورت دارد با هم باشن؟

    • سلام. بله عزیزم همزمان انجام شدن این دو جراحی درسته و مشکلی نداره. ضرورت نیست که با هم انجام بشه ولی چون یه بار بیهوشی، جراحی، مراقبت بعد از عمل رو دارید خیلی برای بدن خودتون بهتره و هم اینکه هزینه هاتون نسبت به اینکه دو بار عمل بشید کمتر میشه.

    • بله عزیزم و خیلی هم عالیه اگر همزمان انجام بشه چون یه بار جراحی و مراقبتهای بعد از عمل رو انجام میدین.

  • من میخام عمل تنگ کردن واژن انجام بدم درعین حال هیموروئید هم دارم و زایدگی بیرون مخرج اموان برداشتن این زاییده هم است همزمان یاخیر

  • سلام خانم دکتر من میخوام عمل تنگ کردن واژن رو انجام بدم سوالم ازشما اینه که بستری داره یا زود مرخص میشم واینکه نمیدونم لابیاپلاستیک چیه و ممنون میشم توضیح دهید هزینه تنگ کردن چقد هست وهزینه لابیاچند هست ممنون

    • اگر مشکلی بعد از عمل نداشته باشید بعد از چند ساعت مرخص میشین و نیازی به بستری شدن نیست. عمل لابیاپلاستی هم برای کوچک کردن لابیاهای آویزان و خیلی بزرگ واژن انجام میشه. برای اطلاع از هزینه ها میتونید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید.

    • باید اول واژن معاینه بشه. براساس درجه گشادی و وضعیت واژن میشه نوع جراحی رو مشخص کرد. حتی ممکنه نیازی به جراحی نداشته باشید و با آراف واژن مشکل برطرف بشه.

  • سلام. خانم دکتر ببخشید من دوست دارم واژنم را تنگ کنم. چون زایمان طبیعی داشتم ولی بسیار زیاد خشک هستم آیا میتونم انجام بدم یا خیر. ممنونم

    • بله میتونید واژینوپلاستی رو انجام بدین. بعد از جراحی هم با لیزر واژن میشه خشکی اون رو برطرف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *