روشن سازی واژن در شیراز و هزینه آن

روشن سازی واژن در شیراز

پوست ناحیه تناسلی و کشاله ران به دلایل مختلفی تیره می شود. هر چه تایپ پوستی شما تیره تر باشد، بیشتر دچار تیرگی ناحیه تناسلی خواهید شد. البته خانم های شیرازی هم که پوست روشنی دارند با این مشکل مواجه می شوند و به دنبال بهترین و سریعترین روشهای روشن سازی ناحیه تناسلی هستند.
برای همین در این مقاله قصد داریم شما را بهترین روشهای روشن سازی واژن در شیراز و هزینه آن آشنا کنیم. جهت دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

دلایل تیرگی واژن

رنگدانه های پوست (ملانین) در برخی افراد به طور ژنتیکی بیشتر از دیگران است. اما در بیشتر افراد، پوست واژن و کشاله ران به مرور زمان و به دلایل زیر نسبت به پوست نواحی اطراف آن تیره تر می شود:

  • بالا رفتن سن
  • عفونتهای واژن
  • پیاده روی های زیاد و طولانی
  • استفاده از ژیلت بخصوص ژیلتهای کهنه
  • سایش زیاد رانها و لبه های واژن به یکدیگر در اثر چاقی مفرط
  • اختلالات هورمونی
  • بارداری و زایمان
  • استفاده مکرر از پودر تالک

علاوه بر موارد ذکر شده، پوشیدن لباس های تنگ، چسبان و نایلونی نیز که باعث عدم تهویه مناسب هوا، حفظ رطوبت و عرق کردن زیاد واژن می شوند، از دیگر دلایل تیرگی ناحیه تناسلی در زنان هستند.

واژینال وایتنینگ چیست؟

منظور از واژینال وایتنینگ، استفاده از روشهایی است که باعث کاهش ملانین پوست و رفع تیرگی ناحیه تناسلی می شود. از این روش ها، نه تنها برای سفید کردن لابیاها، بلکه برای وایتنینگ مقعد، پرینه (پوست بین مقعد تا دهانه واژن)، زیربغل، آرنج، زانو، … استفاده می شود.

بهترین روشهای روشن سازی واژن در شیراز

روشهای متعددی برای روشن سازی ناحیه تناسلی وجود دارد. اما ما در اینجا به بهترین روشهای سفید شدن سریع و قطعی لابیاها اشاره می کنیم. این روشها عبارتند از:

وایتنینگ واژن با لیزر لیدی لیفت

از جمله پرطرفدارترین روشهای روشن سازی ناحیه تناسلی در شیراز، استفاده از لیزر لیدی لیفت است. از پرتوهای لیدی لیفت برای برداشتن لایه اپیدرم یا رویی پوست واژن استفاده می کنند. پرتوهای این لیزر با نفوذ به رنگدانه های زیر سطح پوست، ملانین آنها را از بین می برد.

کاهش ملانین منجر به روشن سازی واژن و کشاله ران می شود. هم اکنون شما می توانید در کلینیک زیبایی خورشید، از خدمات لیزر لیدی لیفت در شیراز بهره مند شوید.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

برای سفید شدن واژن با این روش، به لابیاها گاز دی اکسید کربن (co2) تزریق می کنند. تجمع این گاز باعث بهبود گردش خون، افزایش کلاژن سازی در لابیاها و کاهش ملانین تجمع یافته در لابیاها می شود.

برای خانم هایی که روشن سازی واژن را در شیراز و در مرکز زیبایی زنان خورشید انجام می دهند، رفع تیرگی ناحیه تناسلی با لیزر تراپی و کربوکسی به صورت ترکیبی انجام می شود. ترکیب این دو روش نتیجه بسیار خوبی در رفع تیرگی واژن دارد.

مزوتراپی روشن کننده واژن

مزوتراپی واژن در شیراز یک روش درمانی است که با استفاده از تزریق مواد مغذی، باعث بهبود علائم خشکی واژن، التهابات و عفونت واژن، درد و سوزش ناحیه تناسلی زنان می شود. مزوتراپی روشن کننده واژن شامل تزریق محلول های خاص به لایه های عمیق پوست واژن است که باعث روشن شدن و بهبود رنگ آن می شو.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

شما هم می توانید برای رفع تیرگی واژن با لیزر لیدی لیفت به همراه کربوکسی تراپی در شیراز به مرکز پزشکی خورشید مراجعه و از تخصص خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

مزایای رفع تیرگی واژن با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی

روشن سازی واژن با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی تراپی بسیار سریع جواب می دهد و نتیجه آنها قطعی است. رفع تیرگی واژن با این روشها سرپایی است و در مطب انجام می شود. دیگر مزایای سفید کردن واژن با این دو روش عبارت است از:

  • بدون درد
  • مناسب تمام تایپ های پوستی تیره و روشن
  • بدون عارضه
  • ماندگاری طولانی
  • جوانسازی واژن
  • سفید شدن و زیبایی لابیاها

همچنین، رفع تیرگی واژن و کشاله ران باعث افزایش اعتماد بنفس و میل جنسی زنان شده و رابطه جنسی زوجین را بهبود می دهد.

رفع تیرگی لابیاها به چه اقداماتی نیاز دارد؟

برای رفع تیرگی واژن با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی تراپی باید به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از روشن سازی باید زگیل تناسلی یا ضایعات پوستی دیگری را که در با دستکاری واژن بدتر می شوند، درمان کنید.
  • حتما سه روز قبل از سفید کردن واژن با لیزر، ناحیه تناسلی را شیو یا اپیلاسیون کنید. اما به هیچ عنوان کرم موبر استفاده نکنید.
  • در روز مراجعه لباس زیر نخی و گشاد بپوشید.
  • زمانی برای روشن سازی اقدام کنید که یک هفته از پریودی شما گذشته باشد تا دردی موقع روشن سازی حس نکنید.
  • از یکی دو روز قبل از لیزر رابطه جنسی نداشته باشید.
  • بهتر است برای نرم شدن پوستتان، یک روز مانده به لیزر استحمام کنید.

اگر از شهری غیر از شیراز به مرکز زیبایی زنان خورشید مراجعه می کنید یا ساکن استانهای دیگر هستید، قبل از مراجعه به مرکز می توانید هماهنگی های لازم را از طریق تماس با مطب براحتی انجام دهید.

عوارض سفید کردن لابیاها

لیزر برای رفع تیرگی واژن و کشاله ران هیچ عوارضی ندارد. فقط تا چند ساعت بعد از روشن سازی، کمی التهاب و سوزش در موضع حس می کنید که طبیعی است و زود برطرف می شود.

درد، سوزش و التهاب بعد از جلسه روشن سازی، ناشی از تابش پرتوهای لیزر لیدی لیفت یا سوزن زدن برای تزریق گاز در روش کربوکسی تراپی بوده و چیز خاصی نیست.

مراقبتهای بعد از روشن سازی ناحیه تناسلی

بعد از روشن سازی با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی تراپی واژن موارد زیر را رعایت کنید:

  • لابیاها را خشک و تمیز نگه دارید.
  • تا حد ممکن لباس زیر تنگ یا شلوار چسبان نپوشید.
  • بعد از رفع التهاب و قرمزی محل لیزر شده می توانید رابطه جنسی خود را شروع کنید. این حدود ۳ تا ۵ روز طول می کشد.
  • پوسته های ایجاد شده را نکنید و بگذارید خودشان بریزند.
  • اگر پماد ترمیمی یا دارویی برایتان تجویز شده آنها را طبق دستور پزشک استفاده کنید.

تا ۱۰ روز بعد از هر جلسه روشن سازی به فعالیتهای ورزشی نپردازید چون باعث تعریق واژن و سوزش لابیاها می شود.

مراقبت بعد از روشن سازی واژن

بهترین دکتر سفید کردن واژن در شیراز

برای سفید کردن واژن و لیزر بلیچینگ در شیراز زیر نظر بهترین پزشکان می توانید به مرکز زیبایی زنان خورشید مراجعه کنید. در این مرکز خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی از لیزر لیدی لیفت برای روشن سازی واژن استفاده می کنند که نسبت به لیزرهای دیگر لایه برداری بهتری دارد.

همچنین در این مرکز، همزمان با استفاده از لیزر لیدی لیفت برای روشن سازی واژن از کربوکسی تراپی نیز استفاده می شود. ترکیب این روشها باعث روشن تر شدن لابیاها نسبت به روشهای غیر ترکیبی، جوانسازی و رفع چین و چروک واژن می شود.

هزینه روشن سازی ناحیه تناسلی در شیراز

هزینه لیزر واژن در شیراز یا کربوکسی تراپی نسبت به شهرهای بزرگی مثل تهران پایین تر است. بطور کلی می توان گفت که قیمت روشن سازی در شیراز مثل هر شهر دیگری وابسته به فاکتورهای زیر است:

  • روشن سازی کشاله ران یا قسمتهای دیگر ناحیه تناسلی را علاوه بر لابیاها بخواهید یا نه.
  • انجام عمل های زیبایی زنانه دیگر همزمان با سفید کردن واژن مثل لابیاپلاستی (بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی در شیراز)
  • تجهیزات مطب
  • استفاده از روشهای ترکیبی
  • تعداد جلسات روشن سازی واژن
  • مهارت پزشک در زمینه به کارگیری لیزر و کربوکسی تراپی

در نتیجه هزینه سفید کردن واژن در شیراز برای هر خانمی متفاوت با دیگری خواهد بود. پزشک بعد از معاینه واژن و تخمین تعداد جلساتی که نیاز دارید، می تواند هزینه سفید کردن واژن را تعیین کند.

شما هم می توانید برای سفید کردن واژن با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی تراپی در شیراز از تخصص خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی در این زمینه بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات درباره هزینه روشن سازی واژن در شیراز و دریافت نوبت با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

سوالات رایج درباره روشن سازی ناحیه تناسلی در شیراز

بیشتر خانم های شیرازی یا ساکن استان های جنوبی کشور در مورد روشن سازی واژن اغلب، سوالات زیر را از خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی می پرسند:

بعد از سفید کردن واژن در شیراز لازم است یک شب در این شهر بمانم؟

خیر. بعد از هر جلسه درمان می توانید بلافاصله به شهرتان برگردید و سفر کردن در نتیجه ی روشن سازی شما تاثیری ندارد.

تعداد جلسات لیزر برای رفع تیرگی بیکینی در شیراز چقدر است؟

۲ تا ۳ جلسه روشن سازی با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی تراپی برای اکثر خانم ها کافی است. مگر اینکه تیرگی پوست خیلی شدید باشد و یا بخواهید پوست واژن تان نسبت به نواحی اطراف آن روشن تر شود. در این صورت تعداد جلسات بیشتر خواهد شد.

فاصله بین جلسات لیزر لیدی لیفت و کربوکسی تراپی چقدر است؟

فاصله بین جلسات روشن سازی واژن با لیزر و کربوکسی تراپی یک ماه است تا لابیاها فرصت ترمیم داشته باشند.

هر جلسه رفع تیرگی بیکینی چقدر طول می کشد؟

هر جلسه حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد.

سفید کردن واژن با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی تراپی چقدر باعث سفید شدن واژن می شود؟

ترکیب این دو روش بسیار عالی است و از لیزر مونالیزا بهتر جواب می دهد. بعد از ۳-۴ جلسه لیزر، لابیاها بیش از ۷۰ درصد روشنتر می شوند.

واقعا سفید کردن با لیزر لیدی لیفت سریع نتیجه می دهد؟

بله. شما می توانید بعد از هر جلسه لیزر و کربوکسی تراپی و پوسته ریزی واژن متوجه روشن تر شدن لابیاها شوید.

من باکره هستم آیا سفید کردن واژن برای لابیاهای دختران هم انجام می شود؟

بله. برای رفع تیرگی واژن از لیزر لیدی لیفت و تزریق Co2 در بیرون واژن و روی لابیاها استفاده می کنیم. پس کاری به پرده بکارت و داخل واژن نداریم و دختران باکره با خیال راحت می توانند روشن سازی واژن را انجام دهند.

واژینال وایتنینگ درد دارد؟

روشن سازی واژن بدون درد انجام می شود. اگر آستانه درد شما پایین باشد یا دچار ترس و استرس شوید، از حدود یک ساعت قبل از شروع روشن سازی، از ژل بی حسی در محل واژن استفاده می کنیم.

دوره نقاهت بعد از روشن سازی با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟

بعد از روشن سازی بیکینی نیازی به استراحت کردن ندارید و از همان ساعات بعد از سفید کردن واژن می توانید به زندگی روزمره تان برگردید.

شما هم برای گرفتن پاسخ سوالات خود درباره لیزر برای رفع تیرگی بیکینی در شیراز می توانید در بخش نظرات سوالاتتان را بپرسید. در همین صفحه به کامنتهای شما در اسرع وقت پاسخ می دهیم.

۳.۸/۵ - (۴۱ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۲۸ دیدگاه ها
    • سلام عزیزم بسته به کاری که مراجعینم میخوان خیلی متغییر میشه. میتونید با مشاور مطب تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنند: ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱

      • سلام روزتدن بخیر انجام لیزر لیدی لیفت و لیزر موهای زائد چقدر باید فاصله زمانی داشته باشند و کدوم اول انجام بشه بهتره🙏

        • اول جلسات لیزر لیدی لیفت رو انجام بدین تا واژن روشنتر بشه. بعد از پایان جلسات روشن سازی میتونید لیزر موهای زائد رو انجام بدین. وقتی روشن سازی کرده باشید، لیزر موهای زائد بهتر میتونه فولیکول موها رو هدف بگیره تا زمانی که هنوز روشن سازی انجام نشده باشه.

    • بستگی داره که برای چه قسمتهایی نیاز داشته باشید. میتونید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید و با مشاور مطب صحبت کنید.

    • سلام. بله عزیزم برای همه قسمتهای پوست مثل زانو، زیر بغل، آرنج، … میشه استفاده کرد. با شماره ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید و بگین برای چه قسمتهایی میخواید تا راهنمایی تون کنند.

    • سلام دکتر آیا پوست اون ناحیه کاملا همرنگ پوست نواحی دیگه میشه؟ واگر بخوایم امکان داره کمی روشن تر از نواحی دیگر بدن بشه؟

      • خیر. روشن سازی واژن یعنی اینکه چند درجه پوست روشنتر بشه ولی نمیشه سفیدتر از نواحی اطراف باشه. همیشه نواحی تناسلی تیره تر از نواحی دیگه پوست هستند بنابراین دقیقا همرنگ هم نمیشه و کمی تیره تره ولی سیاه یا با ظاهر بد نیست دیگه.

    • سلام. نه عزیزم هیچ عارضه ای نداره و چون روی واژن انجام میشه، مشکلی برای پرده بکارت نداره و مثل لیزر موهای زائده. نگران نباشید.

      • هزینه لیزر روشن سازی بستگی به تعداد جلسات لیزر و شدت تیرگی واژن دارد و اینکه بخواهید به جز واژن چه نواحی دیگه ای رو سفید کنید.

    • سلام وقت بخیر همراه لیزر لیدی لیفت موهای زائد هم از بین میبرین؟ و زیر بغل هم لیزر لیدی لیفت میشه انجام داد؟؟

      • خیر. هر لیزری کاربرد خاص خودش رو داره و با لیزر لیدی لیفت نمیشه موهای زائد رو از بین برد. با لیزر لیدی لیفت می تونید روشن سازی واژن، بیکینی، زیر بغل و سایر نواحی تیره بدن رو انجام بدین.

    • بله موثره ولی به متخصص پوست یا اورولوژیست آقا مراجعه کنید. چون ما این درمان رو در حال حاضر به دلیل نداشتن اپراتور مرد نمیتونیم انجام بدیم.

    • اگر دوباره شیو کنید یا کارهای دیگه ای که باعث تیرگی واژن میشن رو انجام بدین، تیرگی ها به مرور زمان برمیگردن. میتونید جلسات سالانه یا ۶ ماه یکبار لیزر رو تکرار کنید تا ماندگاری نتیجه روشن سازی بیشتر بشه.

    • بله روشن سازی با لیزر برای رفع لکه های تیره روی ناحیه تناسلی یا نواحی دیگه بدن هم قابل انجامه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *