کربوکسی تراپی واژن در شیراز

کربوکسی تراپی واژن در شیراز

عمل های زیبایی زنانه، عمل هایی هستند که برای رفع چروک، تیرگی واژن، افتادگی و شلی واژن و … انجام می شوند. بسیاری از این عمل ها هم جنبه زیبایی و هم جنبه درمانی دارند. عمل های زیبایی زنانه با تکنیک های مختلفی مثل جراحی، لیزر لیدی لیفت و … انجام می گیرد.
یکی از تکنیک های پرکاربرد، موثر و کم هزینه در انجام این عمل های زیبایی، استفاده از کربوکسی تراپی است. در این مقاله قصد داریم شما را با کاربردهای کربوکسی تراپی واژن در شیراز آشنا کنیم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید. جهت دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی زنان

یکی از روش های جوانسازی و زیبایی واژن، کربوکسی تراپی است که یک روش بسیار کم تهاجم، طبیعی و بی خطر به حساب می آید. در این روش از تزریق co2 استفاده می شود که یک گاز طبیعی بوده و در بدن ما هم وجود دارد. تزریق این گاز باعث افزایش خونرسانی در محل تزریق و تسریع ترمیم بافت های واژن، استحکام و انعطاف پذیری آن می شود.

کربوکسی تراپی واژن چگونه انجام می شود؟

برای کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی باید گاز دی اکسید کربن داخل یا زیر پوست واژن تزریق شود. برای تزریق گاز از سرنگ استفاده می شود. با تزریق دی اکسید کربن، غلظت این گاز در واژن زیاد می شود. بدن به طور طبیعی برای کاهش غلظت co2، خونرسانی و اکسیژن رسانی را به واژن بیشتر می کند.
اکسیژن رسانی به محل تزریق باعث ایجاد عروق خونی جدید، ترمیم زخم ها و تحریک کلاژن سازی در محل تزریق می شود. بدین ترتیب کربوکسی تراپی می تواند به درمان مشکلات واژن یا زیبایی آن کمک کند.

کربوکسی تراپی واژینال چه کاربردهایی دارد؟

پزشکان از کربوکسی تراپی برای درمان برخی از بیماری های زنان یا عملهای زیبایی زنانه استفاده می کنند. از جمله مهمترین و پرطرفدارترین کاربردهای کربوکسی تراپی واژن موارد زیر هستند:

جوانسازی واژن

درمان با کربوکسی به تقویت کلاژن دیواره واژن و بهبود خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند. تقویت این ساختارها باعث رفع چین و چروک، افتادگی و شلی واژن می شود.

بیشتر بخوانید: جوانسازی واژن در شیراز

رفع استریاهای پوستی

بعد از حاملگی، ترکهای سفید، صورتی یا کرم رنگ روی شکم، بازو، ران و سینه خانم ها ایجاد می شود. برای از بین بردن ترکهای حاملگی یا استریا از کربوکسی تراپی استفاده می کنند. بهترین زمان درمان استریا با کربوکسی تراپی، زمانی که ترکها هنوز صورتی رنگ هستند و هنوز سفید یا کرم رنگ نشده اند.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

یکی از کاربردهای بسیار رایج کربوکسی، روشن سازی واژن است. تزریق co2 در پوست واژن باعث از بین رفتن ملانین پوست و رفع تیرگی واژن می شود. همچنین این روش به بهبود خونرسانی پوست واژن و تغذیه آن کمک می کند. البته برای وایتنینگ واژن روشهای دیگری هم داریم که در مقاله روشن سازی واژن در شیراز به آنها اشاره شده است.

بهبود روابط زناشویی

درد، سوزش و خارش واژن، کاهش ترشحات مخاطی و روانکاری واژن موجب کاهش میل جنسی زنان می شود. کربوکسی تراپی با رفع این مشکلات، حس جنسی و ارگاسم را در زنان افزایش می دهد. همچنین جوانسازی و روشن سازی واژن با کربوکسی باعث زیبایی واژن و افزایش اعتماد بنفس زنان در روابط زناشویی می شود.

بهبود روابط زناشویی با کربوکسی تراپی

شما هم می توانید برای کربوکسی تراپی واژن در شیراز برای بهره مندی از تخصص خانم دکتر سيده مرضيه طباطبايي، متخصص و جراح زنان و زایمان در این زمینه به مرکز زیبایی زنان خورشید مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو وقت می توانید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن

نتیجه ی کربوکسی تراپی شما برای روشن سازی واژن، رفع استریا، درمان خشکی و آتروفی واژن در شیراز و غیره ماندگاری بالایی دارد و ۶ ماه تا یکسال طول می کشد. برای ماندگاری بیشتر، داروهایی نیز تجویز می شود که بعد از کربوکسی تراپی می توانید از آنها استفاده کنید.

مزایای استفاده از درمان با کربوکسی ناحیه تناسلی

درمان سریع و ماندگاری بالا از مزیت های مهم کربوکسی تراپی واژن هستند. خانم هایی که کربوکسی تراپی واژن را در شیراز و در مرکز زیبایی زنان خورشید انجام می دهند، بعد از چند جلسه تزریق کاملا نتیجه درمان را دیده و از آن راضی هستند. از دیگر مزایای کربوکسی تراپی واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون درد
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون عارضه جانبی
  • بدون خونریزی

درمان با این روش کاملا سرپایی بوده و بیمار نیازی به بستری شدن ندارد. این مزیت به خصوص برای خانمهایی که ساکن شیراز نیستند یا از استانهای دیگر برای کربوکسی تراپی واژن مراجعه می کنند، مهم است.

مراقبتهای بعد از کربوکسی تراپی واژن

معمولا بعد از کربوکسی تراپی نیازی به انجام مراقبتهای خاصی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید، نپوشیدن لباس زیر نایلونی و چسبان است. باید محل تزریق از هوای تهویه شده برخوردار باشد. همچنین تا چند ساعت بعد از تزریق نباید به حمام، استخر یا سونا بروید.

عوارض تزریق دی اکسید کربن به واژن

درد و سوزش در محل تزریق گاز یکی از طبیعی ترین عوارض کربوکسی تراپی واژن است. چند ساعت بعد از تزریق، سوزش و درد بدون مصرف دارو یا هر چیز دیگری از بین می رود. کبودی بعد از تزریق نیز طبیعی است و به خاطر تجمع دی اکسید کربن و خون در واژن ایجاد می شود. کبودی بعد از چند روز تا یک هفته برطرف می شود.

کربوکسی تراپی واژن درد دارد؟

بسیاری از خانم ها نگران درد موقع کربوکسی تراپی هستند. در حالی که درد آن به اندازه درد تزریق آمپول است و درد زیادی ندارد. برای کسانی که به درد حساس هستند، پزشک می تواند قبل از تزریق گاز از پمادهای بی حسی در محل تزریق استفاده کند.

چه کسانی نمی توانند کربوکسی تراپی کنند؟

زنان شیرده یا باردار برای کربوکسی تراپی واژن باید تا پایان بارداری و شیردهی خود صبر کنند. کسانی که کم خونی، مشکلات قلبی-عروقی، دیابت کنترل نشده یا بیماری های حاد تنفسی دارند، نباید درمان با کربوکسی را انجام دهند. زنانی هم که عفونت واژینالی دارند باید کربوکسی تراپی را به بعد از درمان عفونت خود موکول نمایند.

عوارض کربوکسی تراپی

هزینه کربوکسی تراپی واژن در شیراز

سرپایی و بدون بستری بودن این تکنیک و همینطور عدم هزینه سفر و اقامت در شهری مثل تهران، باعث شده هزینه کربوکسی تراپی در شیراز برای خانمها بسیار کم هزینه تر از کلان شهری مثل تهران باشد. یکی دیگر از فاکتورهای موثر در قیمت کربوکسی تراپی واژن، تعداد جلسات آن است که بستگی به وضعیت بدنی، شدت عارضه دارد.
تعیین هزینه دقیق، بعد از معاینه پزشک و مشخص شدن کاری که می خواهید انجام دهید (درمان آتروفی واژن، سفید کردن واژن و …) امکانپذیر است. به طور کلی هزینه کربوکسی تراپی واژن از روشهای دیگری مثل لیزر کمتر است.

برای اطلاع از هزینه های کربوکسی تراپی واژن در شیراز توسط خانم دکتر سيده مرضيه طباطبايي، متخصص و جراح زنان و زایمان می توانید با مرکز زیبایی زنان خورشید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

سوالات رایج درباره کربوکسی تراپی واژن در شیراز

در این قسمت سوالاتی را که خانم ها اغلب درباره کربوکسی تراپی واژن در شیراز از خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی می پرسند، به همراه جواب آنها آورده ایم:

من از بوشهر هستم، یک روزه می توانم برای کربوکسی تراپی به شیراز بیایم و برگردم یا بعد از تزریق نباید مسافرت کرد؟

هیچ مشکلی ندارد. مراجعین بعد از تزریق می توانند به شهر خود برگردند و طی مسافت طولانی در ماشین یا پرواز در نتیجه کربوکسی تراپی اثری ندارد.

کربوکسی تراپی چند جلسه است؟

بستگی دارد برای چه کاری انجام شود. همچنین شدت عارضه و سرعت ترمیم بدن هر شخص هم با دیگری فرق دارد و روی تعداد جلسات تاثیر می گذارد. بعد از معاینه می توانم دقیق بگویم چند جلسه کربوکسی نیاز دارید.

من ساکن اهوازم، آیا می شود معاینه و کربوکسی تراپی را در یک روز انجام دهم؟

بله هیچ مشکلی نیست. فقط قبل از مراجعه باید با منشی مطب هماهنگی های لازم را انجام دهید تا کار شما سریع و در همان روز معاینه انجام گیرد.

هر جلسه کربوکسی تراپی واژن چقدر طول می کشد؟

بسته به سطح تزریق یا شدت عارضه ۱۰ دقیقه تا نیم ساعت تزریق گاز طول می کشد.

در صورتی که سوال دیگری درباره کربوکسی تراپی در شیراز دارید، می توانید سوالات خود را در نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید. همینجا به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *