نقطه جی (G Spot) در خانمها کجاست + روشهای تحریک

جی پوینت در زنان

یکی از روشهای رسیدن به ارگاسم واژینال، تحریک نقطه جی یا G Spot در داخل واژن است که باعث رسیدن زنان به اوج لذت و بهبود روابط زناشویی می شود. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که نقطه جی چیست و طبق آناتومی واژن کجا قرار دارد. به علاوه چطور می توانید برای ارگاسم بیشتر این ناحیه را تقویت کنید. برای دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

جی پوینت در زنان چیست؟

به گفته دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زیبایی زنان، جی پوینت یا نقطه جی یکی از حساس ترین نقاط بدن خانم ها است. البته درجه حساسیت آن از فردی به فرد دیگر متغیر است. مثلا بعضی بانوان بعد از تحریک این ناحیه، تا ساعتها احساس لذت می کنند. اما بعضی دیگر با تحریک نقطه جی حس خاصی ندارند.
حتی بعضی از خانم ها فاقد جی پوینت هستند که این اصلا اشکالی ندارد و عادی است. چون فقط حدود ۱۸% از خانم ها از دخول واژینال به ارگاسم می رسند. اگر این نقطه بیش از حد تحریک یا دستکاری شود، به دستشویی نیاز پیدا می کنید. پس اگر به دنبال تحریک این ناحیه هستید، قبل از نزدیکی باید مثانه را خالی کنید.

نقطه جی کجاست؟

G Spot یک نقطه خاص نیست بلکه یک محدود اسفنجی شکل است که از زیر مجرای ادرار و از دهانه واژن شروع می شود. این ناحیه ۲.۵ تا ۵ سانتی متر از ورودی واژن فاصله دارد و روی سقف واژن (دیواره جلویی) قرار می گیرد. نقطه جی به اندازه یک نخود فرنگی است و برخلاف بافت نواحی اطرافش حالت زبری و گودی دارد.
علت بزرگ شدن نقطه جی در زنان، تحریک شدید این ناحیه است و امکان لمس این ناحیه از واژن را بیشتر می کند. در واقع نقطه جی قسمتی از شبکه کلیتورال است که داخل واژن قرار دارد. تحریک بخش خارجی این شبکه (کلیتوریس یا چوچوله) باعث رسیدن ۸۰% خانمها به اوج لذت جنسی می شود.

نحوه پیدا کردن محدوده G Spot زنان

زاویه قرار گرفتن جی اسپات به شکلی است که خودتان نمی توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. پس برای پیدا کردن محدوده جی پوینت از همسرتان کمک بخواهید. برای پیدا کردن جی پوینت باید به پشت بخوابید. یک یا دو تا از انگشتان دست باید به اندازه دو بند انگشت وارد واژن شود. سپس انگشت اشاره را به حالت شکل زیر خمیده و انگشت تان را کمی عقب بکشد.
در صورتی که خانم ها کاملا تحریک شده و جی پوینت برجسته شده باشد، به راحتی این برجستگی زبر با نوک انگشتان لمس می شود. با ماساژ ملایم این ناحیه، خانم ها به اوج لذت می رسند. البته تحریک ناحیه جی می تواند باعث تحریک مثانه تان هم شود.

پیدا کردن محدوده جی پوینت زنان

شما هم می توانید برای تقویت نقطه جی و بهبود ارگاسم در شیراز از مهارت و تجربه خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، متخصص زیبایی زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

۳ نکته مهم درباره پیدا کردن محدوده جی

اگر می خواهید با تحریک جی پوینت به لذت جنسی برسید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • برای پیدا کردن و تحریک نقطه جی باید بارها و بارها به روش آزمون و خطا تمرین کنید. پس اگر در دفعات اول موفق نشدید، به تمرین ادامه دهید.
  • برای تحریک نقطه جی می توانید از ماساژ ملایم، لمس کردن، فشار محکم یا ملایم، ارتعاش این ناحیه با استفاده از دستگاه ویبراتور (لرزاننده) و یا ضربه های ملایم به ناحیه جی پوینت را امتحان کنید.
  • میزان لذت و احساس خانم ها موقع تحریک جی اسپات و همچنین احساس ادرار داشتن با فشار محدوده G راهنمای خوبی است که کمک می کند متوجه شود، آیا به درستی محدوده جی را پیدا کرده اید یا نه.

تحریک جی پوینت در زنان

اکنون که یاد گرفتید چطور ناحیه جی پوینت در زنان را پیدا کنید، برای رسیدن به ارگاسم با تحریک این نقطه باید اول سعی کنید خانم ها برانگیخته شوند. چون برانگیختگی باعث بزرگ شدن نقطه جی و بیشتر در دسترس قرار گرفتن آن می شود. در بعضی از پوزیشن های جنسی، جی پوینت راحتتر قابل تحریک است. مثلا در پوزیشن های زیر:

  • پوزیشنی که زن در بالا قرار می گیرد
  • پوزیشنی که مرد در پشت زن و هر دو به پهلو هستند (قاشقی)
  • پوزیشنی که مرد در بالا است
  • پوزیشن هایی که دخول از پشت انجام می شود

با تمرین می توانید بهترین پوزیشن را پیدا کنید. همچنین می توانید برای بهبود ارگاسم یا درمان آنورگاسمی به متخصص و جراح زنان و زیبایی مراجعه و تقویت ناحیه جی را انجام دهید که باعث بزرگتر و برجسته تر شدن این ناحیه از واژن می شود.

تحریک جی پوینت در زنان

روشهای تحریک جی اسپات زنان در شیراز

به گفته خانم دکتر طباطبایی، علاوه بر به کار بردن روش های بالا، اگر نیاز به تقویت ناحیه جی دارید، می توانید به روش های زیر این محدوده را حساس تر و تحریک پذیرتر کنید:

تزریق ژل به نقطه جی

تزریق ژل به نقطه جی باعث برجسته تر شدن و تحریک بیشتر نقطه G می شود. در نتیجه ارگاسم بهتری را تجربه می کنید. البته می توانید تزریق چربی را هم انجام دهید. برای این کار، ما از چربی بدن خودتان استفاده می کنیم. در نتیجه خبری از پس زدگی چربی یا انتقال بیماری نیست.

آر اف جوانسازی

چند جلسه آراف واژینال می تواند کلاژن سازی و خونرسانی به نواحی مختلف واژن را بیشتر کند. RF علاوه بر جوانسازی و درمان خشکی واژن، خونرسانی ناحیه جی را بیشتر کرده و باعث بهبود ارگاسم می شود.
معمولا روش های بالا برای درمان آنورگاسمی (نرسیدن به اوج لذت جنسی) و یا برای بهبود ارگاسم در زنانی که حتما می خواهند از طریق دخول ارضا شوند، استفاده می شوند. این روش ها بدون عارضه هستند و به صورت سرپایی در مطب متخصص زنان انجام می گیرند.

برای تقویت نقطه جی با تزریق ژل یا چربی و همچنین آر اف واژن در شیراز، می توانید  به کلینیک زیبایی زنان خورشید مراجعه و از مهارت و تجربه خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، متخصص زیبایی زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره جی پوینت در زنان

در ادامه می توانید پاسخ به رایج ترین سوالات در مورد جی پوینت و یا تقویت نقطه جی در زنان را که اغلب مراجعین کلینیک زیبایی زنان خورشید در شیراز از ما می پرسند، بخوانید:

آیا با تحریک ناحیه G خانم ها به انزال می رسند؟

انزال خانم ها هنوز بطور قطعی اثبات نشده است. بعضی از خانم ها ادعا می کنند که با تحریک این ناحیه، مایعی از مجرای ادرارشان خارج می شود. به عقیده برخی محققان این مایع، ادرار است و به نظر برخی دیگر ترشحاتی هستند که از غده شبه پروستات در زنان خارج می شوند.

من با هیچ روشی به ارگاسم نمی رسم، آیا باید تقویت نقطه جی را انجام دهم؟

تحریک نقطه G فقط یک روش رسیدن به ارگاسم است و راه های زیادی دیگری برای رسیدن به ارگاسم وجود دارد. اگر ارگاسم را به هیچ شکل دیگری تجربه نمی کنید باید معاینه شوید تا علت آنورگاسمی مشخص شود.

من نقطه جی را پیدا کرده ام ولی همیشه از تحریک آن به یک اندازه لذت نمیبرم. چه کار کنم؟

این عادی است و نباید نگران باشید. مقدار حساسیت جنسی شما بستگی به موارد زیادی دارد، مثلا: خستگی، استرس، زمان تحریک (چه روز، ماه یا فصل)، بیماریهایی که دارید و غیره.

اصلا نمی توانم نقطه جی را پیدا کنم. این یعنی من جی اسپات ندارم؟

پیدا کردن این ناحیه نیاز به تمرین و تلاش دارد. در ضمن دسترسی خودتان به آن محدود است و بهتر است از همسرتان برای این کار کمک بگیرید. اگر هم نقطه جی نداشتید مهم نیست. برخی از خانم ها این ناحیه را ندارند.

نقطه جی فقط با انگشت تحریک میشه؟

خیر. تماس آلت تناسلی مرد، ویبراتورهای مخصوص و … هم می توانند باعث تحریک این ناحیه شوند.

تزریق فیلر به ناحیه جی چه عوارضی دارد؟

هیچ عارضه ای ندارد. البته با جذب ژل یا چربی تزریق شده، دوباره می توانید تقویت ناحیه جی را تکرار کنید.

اگر شما هم سوالی در مورد تقویت نقطه ی جی دارید، در بخش نظرات این مقاله می توانید آنها را با ما در میان بگذارید. در اسرع وقت همین جا به آنها پاسخ می دهیم.

۴.۱/۵ - (۱۳۱ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۱۲ دیدگاه ها
  • سلام من ۱۷ سالمه و تا الان رابطه جنسی نداشتم،اما چند باری انگشتمو وارد واژنم کردم و خواستم خودمو تحریک کنم اما هیچ احساسی نداشتم و بیشتر دردم گرفت،این یعنی من نقطه جی ندارم؟من میخوام بعدا ک ازدواج گردم از طریق دخول ارضا بشم ایا کسی که نقطه جی نداشته باشه میتونه کاری کنه که این نقطه براش بوجود بیاد؟؟؟

    • بله بعد از ازدواج میتونید تزریق ژل به نقطه جی رو انجام بدین تا این ناحیه برجسته بشه و بتونید ارگاسم بیشتری داشته باشید.

  • ی سوال من تیرگی دارم و نمیدونم چی کار کنم بعضی وقت ها از خودم خجالت میکشم
    برای لیزر باید چند سال داشته باشیم

    • هر سنی باشید مشکلی نداره ولی بهتره بالای ۱۸سال باشید. میتونیم لیزر روشن سازی رو با کربوکسی تراپی ترکیبش کنیم که بهتر جواب بده. بعد از لیزر هم یه سری مراقبتها یادتون میدم که کمتر لابیاهاتون بعد از لیزر تیره بشه و سالها اثر لیزر بمونه.

  • تحریک نقطه جی با وجود پرده بکارت امکان دارد ؟
    اگر دارد در صورت رعایت باز هم ممکن است اسیبی به پرده بکارت برسد ؟

    • به هیچ عنوان نمی تونید این کار رو انجام بدین چون صد در صد پرده آسیب میبینه. نقطه جی داخل واژن هست و باعث پارگی بکارت پارتنرتون میشه.

  • من احساس میکنم نقطه Gندارم آیا باید معاینه بشم ؟
    واینکه چند درصد خانم ها این ناحیه را ندارند ؟

    • نه لزومی نداره صرفا به این دلیل معاینه بشین. خیلی از خانم ها این نقطه رو ندارن و اصلا عیب یا مشکلی نیست و ارضا خانمها بیشتر از راه کلیتوریسه. ولی میتونید با تزریق ژل به جی پوینت این منطقه رو برجسته کنید و ارضا بشین. در صورتی که می خواین این کار رو انجام بدین به مطب مراجعه کنید.

    • جی اسپات در داخل واژن قرار داره و برای لمس اون باید چیزی وارد واژن بشه. بنابراین حتما بکارت آسیب میبینه.

  • من ۳۰ ساله ازدواج کردم و هیچ وقت لذتی از همبستر شدنم نبردم همسرم میگه تو بیماری باید بری دکتر ولی از دکتر رفتن خجالت میکشم شما کمکم کنید

    • سلام. نباید خجالت بکشید خیلی از مراجعینم همین مشکل رو دارن و چیز غیرعادی نیست. مراجعه کنید تا علت به ارگاسم نرسیدن تون مشخص بشه و اگر نیاز به درمان پزشکی دارید براتون انجام بدیم. اگر مشکل جسمی نداشته باشید هم میتونه مربوط به مشکل رابطه با همسرتون، عدم پیش نوازی کافی یا موارد دیگه باشه که اونها هم با مشاوره درمانی قابل رفع هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *