لیزر لیدی لیفت در شیراز (Lady Lift) + کاربردهای آن

لیزر لیدی لیفت در شیراز1

لیزر Lady Lift یکی از ابزارهای پرکاربرد برای درمان بیماری های واژینالی مثل خشکی واژن، بی اختیاری ادرار و غیره است. پزشک متخصص زنان از این دستگاه برای انجام بسیاری از عمل های زیبایی زنانه مثل جوانسازی واژن، روشن سازی و … نیز استفاده می کنند. چنانچه قصد جوانسازی واژن یا انجام عمل های دیگر زنانه را دارید، با خواندن این مقاله می توانید به طور کامل با مزایا و کاربردهای لیزر لیدی لیفت آشنا شوید. جهت دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

ویژگی دستگاه لیزر لیدی لیفت

طول موج به کار رفته در لیزرLADY LIFT ، ۱۴۷۰ نانومتر است. به همین دلیل عمق نفوذ پرتوهای این لیزر ۶ تا ۷ برابر بیشتر از دیگر دستگاه های لیزر مثل لیزر CO2 و لیزر دیاگ است. در نتیجه این لیزر می تواند کلاژن سازی را در لایه های عمیق تر دیواره واژن تحریک کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایز هندپیس: سر این دستگاه نسبت به هندپیس دستگاه های دیگر بزرگتر بوده و موقع درمان سطح وسیع تری را لیزر می کند. بنابراین به زمان کمتری برای لیزر نیاز دارید و جلسه درمانی شما طولانی و خسته کننده نمی شود.
  • هندپیس واژینال: پزشکان از این هندپیس برای جوانسازی داخل واژن استفاده می کنند. این هندپیس دارای چرخش تمام اتوماتیک و ۳۶۰ درجه ای است. در نتیجه به طور کامل دیواره داخلی واژن را لیزر می کند.
  • هندپیس فرکشنال: این یکی دیگر از هندپیس های لیزر لیدی لیفت است که برای جوانسازى بیرون واژن و درمان اسکار، ترکهای حاملگی و دیگر ضایعات پوستی واژن مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر لیدی لیفت ساخت کشور ایتالیا بوده و با نام لیزر دایود LASEMAR – ۱۵۰۰ نیز شناخته می شود. این لیزر اولین دستگاه با طول موجهای غیر تخریبى در ایران است.

تکنیک lady lift چیست؟

هر روز بدن ما به طور طبیعی در معرض امواج مادون قرمز قرار دارد. از این امواج در استفاده می شود. به همین دلیل است که استفاده از این دستگاه هیچ عوارضی به دنبال ندارد. پرتوهای لیزر لیدی لیفت باعث می شوند مخاط واژن، موکوس بیشتری تولید کنند. موکوس نقش مهمی در روانکاری واژن و جلوگیری از خشکی آن و درد موقع رابطه جنسی دارد.
همچنین این پرتوها باعث ایجاد رگهای خونی جدید در واژن می شوند. این کار به تغذیه و خونرسانی بیشتر بافت واژن و در نتیجه افزایش کلاژن سازی و جوانسازی بافت واژن می شود. استفاده از تکنیک لیزر لیدی لیفت برای کلاژن سازی در واژن موجب استحکام، رفع شلی و انعطاف پذیری بافت های دستگاه تناسلی خانم ها می شود.

شما هم برای سفید کردن واژن یا جوانسازی آن با لیزر لیدی لیفت در شیراز می توانید از خدمات مرکز زیبایی زنان خورشید بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو وقت می توانید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای لیزر LadyLift

متخصص زنان از لیزر LASEMAR – ۱۵۰۰ برای درمان بیماری های دستگاه تناسلی خانمها، رفع برخی اختلالات جنسی  و نیز انجام عملهای زیبایی زنانه استفاده می کنند. نمونه هایی از کاربرد این دستگاه عبارتند از:

کاربردهای لیزر LadyLift

جوانسازی داخل و بیرون واژن

از این دستگاه برای رفع شلی و افتادگی کانال واژن و یا لابیاهای واژن استفاده می شود. پرتوهای لیزر با بهبود خونرسانی در بافت داخلی و خارجی واژن باعث تولید کلاژن بیشتر و استحکام ساختار واژن می شود. همچنین لیزر واژن در شیراز می تواند چین و چروک لابیاها را اگر خیلی شدید نباشند، برطرف کند.

درمان گشادی واژن

لیزر لیدی لیفت باعث استحکام و بازگشت خاصیت ارتجاعی به بافتهای داخل کانال واژن می شود. اگر گشادی واژن خیلی زیاد نباشد، این روش می تواند به تنگ شدن واژن و بهبود روابط جنسی زوجین کمک کند.

رفع آتروفی واژن

در یائسگی با کاهش استروژن، دیواره واژن نازک شده و خانم ها دچار سوزش، عفونت مکرر واژن، درد موقع مقاربت و خارش می شوند. به کمک لیزر LASEMAR – ۱۵۰۰، دیواره واژن بازسازی شده و آتروفی آن برطرف می شود.

درمان بی اختیاری ادرار استرسی

عضلات کف لگن به دلیل زایمان و بالا رفتن سن ضعیف می شوند. این لیزر با تقویت و کلاژن سازی در عضلات کف لگن می تواند بی اختیاری استرسی ادرار را درمان کند. به طور کلی یکی از بهترین راههای درمان بی اختیاری ادرار در شیراز درمان با لیزر لیدی لیفت است.

رفع خشکی واژن

تغییرات هورمونی، یائسگی و زایمان باعث خشکی واژن در زنان می شود. خشکی با سوزش و خارش و درد موقع نزدیکی همراه است. برای درمان قطعی خشکی واژن پزشکان از لیزر دایود LASEMAR – ۱۵۰۰ برای تحریک مخاط واژن، کلاژن سازی در مخاط و تولید موکوس بیشتر استفاده می کنند.

سفید کردن واژن

از لیزر لیدی لیفت برای روشن سازی لابیاهای مینور و ماژور استفاده می شود. پرتوهای این لیزر با نفوذ به رنگدانه های پوست، باعث از بین رفتن این رنگدانه ها و روشن شدن واژن می شوند. بعد از چند جلسه لیزر، رنگ لابیاها با پوست نواحی اطراف خود همرنگ می شود. سفید شدن و زیبایی لابیاها اعتماد بنفس و میل جنسی زنان را نیز افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: روشن سازی واژن در شیراز

درمان اختلالات جنسی

خشکی و آتروفی واژن باعث درد، سوزش و خونریزی موقع نزدیکی می شود. به همین دلیل میل جنسی خانمها کاهش می یابد. برای درمان این نوع اختلالات جنسی، باید خشکی یا آتروفی واژن را با لیزر لیدی لیفت درمان کرد. استفاده از این لیزر به روانکاری طبیعی واژن و رفع علائم بالا کمک کرده و میل جنسی زنان را افزایش می دهد.
همچنین، پزشکان از Lady Lift Laser برای درمان زگیل تناسلی، کیست های دستگاه تناسلی و درمان ضایعات پوستی مثل ترکهای پوستی حاملگی استفاده می کنند.

مکانیزم عمل Lady Lift Laser

کلاژن سازی و جوانسازی عضلات کف لگن و واژن با استفاده از لیزر لیدی لیفت در دو مرحله انجام می شود. این مراحل عبارتند از:

  • فاز اول: در این مرحله کلاژن عضلات در اثر تابش پرتوهای مادون قرمز سفت و محکم می شوند. عضلاتی که دچار شلی و افتادگی شده اند، طول آنها ۳۰ درصد کوتاه تر می شود. در نتیجه بلافاصله بعد از لیزر، بیمار متوجه بهبود شلی واژن و سفتی بافتهای تحت درمان می شود.
  • فاز دوم: در این مرحله در بافتهای تحت درمان با لیزر، کلاژن سازی دوباره انجام می شود. کلاژن سازی در این مرحله از ۳ تا ۴ هفته بعد از مرحله اول شروع شده و تا ۶ ماه ادامه پیدا می کند.

مکانیزم عمل Lady Lift Laser

نتیجه درمان با لیزر لیدی لیفت در شیراز

ما در مرکز زیبایی خورشید برای درمان هر عارضه ای که از لیزر لیدی لیفت استفاده می کنیم، بیماران بعد از یک تا دو جلسه لیزر شاهد نتیجه درمان خود هستند. بعد از اولین دوره درمان با لیزر لیدی لیفت، بیش از ۷۰ درصد از عوارض بیمار درمان می شوند. درمان با این روش ماندگار و طولانی است.

مزایای جوانسازی واژن با LaseMar1500

یکی از مزایای مهم درمان با دستگاه  LaseMar1500این است که طول موجهای این دستگاه بدون تخریب بافتهای واژن و تبخیر آب آن می توانند بیمار را درمان کنند. به همین دلیل سرعت بهبود بیماران با لیزر لیدی لیفت بسیار سریعتر از انواع دیگر لیزر است. از دیگر مزایای جوانسازی واژن با Lady Lift Laser عبارت است از:

  • رفع سریع التهاب، سوزش و خارش واژن
  • سریع و بدون درد
  • بدون نیاز به بیهوشی یا بیحسی
  • درمان سرپایی
  • بدون عوارض جانبی
  • بدون ایجاد سوختگی، زخم یا اسکار

بیشتر بخوانید: جوانسازی واژن در شیراز

بعد از جلسات درمان، بیمار نیازی به بستری شدن ندارد. دوره نقاهت بعد از انجام لیزر Lady Lift بسیار کوتاه است و می توانید به سرعت به زندگی عادی خود برگردید. به همین دلیل است که ما مراجعین زیادی از استان های جنوبی کشور داریم که به راحتی به شیراز سفر کرده و عمل های زیبایی یا درمانی با لیزر لیدی لیفت را در مرکز زیبایی زنان خورشید انجام می دهند.

برای درمان خشکی و آتروفی واژن در شیراز، شما هم می توانید با مراجعه به خانم دکتر سيده مرضيه طباطبايي، متخصص و جراح زنان و زایمان در مرکز زیبایی زنان خورشید، از درمان با لیزر Lady Lift بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو وقت می توانید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

بهترین مرکز لیزر لیدی لیفت در شیراز

یکی از بهترین مراکز لیدی لیفت در شیراز، مرکز زیبایی زنان خورشید است. لیزر لیدی لیفت در این مرکز زیر نظر خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان انجام می شود. شما می توانید برای درمان عوارض یائسگی، سفید کردن واژن، جوانسازی واژن و لیزر بلیچینگ در شیراز به این مرکز مراجعه کنید.
همچنین می توانید با لیزر لیدی لیفت، بی میلی جنسی یا درد موقع رابطه زناشویی را برطرف نمایید. به دلیل سرپایی بودن و کم بودن هزینه های درمان در شیراز نسبت به تهران، بسیاری از خانم های ساکن استانهای جنوبی کشور، به این مرکز مراجعه کرده و بعد از درمان، در همان روز می توانند به شهر خود برگردند.

مرکز لیزر لیدی لیفت در شیراز2

سوالات رایج درباره لیزر لیدی لیفت در شیراز

خانم های که لیزر لیدی لیفت را در شیراز و در مرکز زیبایی خورشید انجام می دهند، معمولا از خانم دکتر طباطبایی سوالات زیر را می پرسند:

تعداد جلسات لیزر لیدی لیفت چقدر است؟

معمولا ۳ تا ۴ جلسه لیزر برای درمان بیمار کافی است. البته سرعت ترمیم بدن افراد با هم متفاوت بوده و ممکن است تعداد جلسات برای بعضی از خانمها کمتر یا بیشتر باشد.

فاصله بین جلسات لیزر لیدی لیفت چقدر است؟

هر دو تا ۳ هفته یک بار جلسات لیزر لیدی لیفت انجام می شود.

برای استفاده از هندپیس واژینال لازم است از لوبریکانت استفاده کنیم؟

لیزر لیدی لیفت بدون درد و بی حسی است و نیازی به روانکاری ندارید. از ژل های روان کننده واژن نباید در حین جلسه لیزر استفاده شود. از یک هفته قبل از لیزر هم نباید از لوبریکانت استفاده کنید.

برای نتیجه گرفتن از درمان با لیزر lady lift باید تا جلسه آخر صبر کنم؟

خیر. معمولا مراجعین ما در مرکز زیبایی خورشید حداقل بعد از دو جلسه لیزر تاثیر درمان را می بینند.

در صورتی که سوال دیگری درباره درمان با لیزر لیدی لیفت در شیراز دارید، می توانید سوالات خود را در نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید. همینجا به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۱۰ دیدگاه ها
      • سلام خانم دکتر عزیز یک سوال داشتم آیا لیزر لیدی لیفت همان کربوکسی تراپی هست چون دستگاهها کاملا شبیه هستند

        • نه عزیزم این دو تا شاید ظاهر دستگاه هاشون شبیه باشه ولی کاملا دو چیز متفاوت هستند. لیزر لیدی لیفت با شکستن مولکول های CO2 پرتو ایجاد می کنه و از پرتوها برای درمان استفاده میشه ولی در کربوکسی تراپی خود CO2 زیر پوست تزریق میشه و سوزن داره ولی لیزر پروپ داره.

    • نه جراحی نیست. اگر لیزر برای کارهای زیبایی باشه که روی واژن انجام میشه و کاری به داخل واژن و بکارت نداره، میشه از اون برای دختران مجرد هم استفاده کرد.

  • سلام خانم دکتر عزیز یک سوال داشتم آیا لیزر لیدی لیفت همان کربوکسی تراپی هست چون دستگاهها کاملا شبیه هستند

    • خیر. این دو روش کاملا متفاوت هستند. لیزر لیدی لیفت با پرتوهای حاصل از شکستن گاز CO2 کار میکنه ولی در کربوکسی تراپی، گاز دی اکسید کربن با سوزن به زیر پوست تزریق میشه. باید دید مشکلتون چیه و چه دستگاهی بدردتون میخوره.

    • بستگی به این داره که چه تعداد زگیل و با چه سایزی باشند و اینکه با چه روشی بشه اونها رو درمان کرد. مراجعه کنید برای معاینه تا این موارد مشخص بشه و بتونم هزینه رو تعیین کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *