جدیدترین لیزر بلیچینگ در شیراز (کلینیک زیبایی زنان خورشید)

لیزر بلیچینگ در شیراز

یکی از تکنیک های جوانسازی و رفع تیرگی پوست نواحی مختلف بدن در خانمها، استفاده از انواع لیزر روشن کننده است. این تکنیک که بلیچینگ یا سفید کردن پوست نام دارد، به یکی از عملهای زیبایی پرطرفدار در بین خانمهای شیرازی تبدیل شده است.
ما در این مقاله به شما خواهیم گفت چقدر بلیچینگ با لیزر در روشن سازی پوست تاثیر دارد و چه نوع لیزری می تواند بهترین نتیجه روشن سازی را برایتان به همراه داشته باشد. پس اگر به فکر رفع تیرگی پوست خود هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان بخوانید. برای دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

چرا زنان لیزر وایتنینگ انجام می دهند؟

مهمترین علت پرطرفدار بودن لیزر روشن کننده در شیراز، تیرگی نواحی مختلف پوست به خاطر بالا رفتن سن یا وراثت است. عوامل دیگری نیز باعث تیرگی زیر بغل، کشاله ران و نواحی دیگر بدن می شوند که عبارتند از:

  • تابش نور خورشید
  • بیماری هایی مثل مشکلات کبدی، اختلالات پوستی
  • مالش رانها به هم موقع راه رفتن
  • پوشیدن لباس های تنگ
  • تعریق زیاد در خط بیکینی و زیر بغل
  • رفع موهای زائد با ژیلت
  • تغییرات هورمونی ناشی از زایمان، حاملگی، یائسگی یا برخی بیماری ها
  • جذب ناکافی ویتامین های ضروری مثل A, E, C, B

تیرگی پوست باعث احساس خجالت خانمها و کاهش اعتماد به نفس شان می شود. بسیاری از خانمها به خاطر تیرگی زیر بغل یا آرنج های خود نمی توانند لباس های باز و بدون آستین بپوشند. به همین دلیل است که آنها سراغ لیزر روشن کننده پوست می روند.

بلچینگ با لیزر در شیراز

بدون شک، موثرترین و سریعترین روش رفع تیرگی پوست بدن، بلیچینگ با لیزر است. در این روش، پرتوهای لیزر لایه های نازکی از سطح پوست را که ملانین (رنگدانه) زیادی دارند، حذف می کنند. لایه برداری با لیزر باعث روشن سازی نقاط تیره پوست و تولید سلول‌های جدیدتر و روشن تر در این نقاط می شود.

سفیدسازی پوست با لیزر چه عوارضی دارد؟

سفیدسازی با لیزر یک روش امن و بدون عوارض است. احساس درد، سوزش والتهاب بعد از لیزر نیز از عوارض طبیعی بلییچینگ هستند که بعد از چند روز برطرف می شوند. توصیه می کنیم برای کاهش این عوارض، روشن سازی با لیزر لیدی لیفت را انجام دهید که درد، سوزش و التهاب کمتری ایجاد می کند.

شما هم می توانید برای رفع تیرگی زیر بغل، آرنج، زانو و نواحی دیگر بدن با لیزر لیدی لیفت به کلینیک زیبایی زنان خورشید مراجعه و از تخصص خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

سفیدسازی پوست با لیزر

جدیدترین لیزر سفید کردن تیرگی پوست در شیراز

لیزر لیدی لیفت در شیراز جدیدترین لیزر بلیچینگ است که نسبت به لیزرهای قبلی قدرت نفوذ بهتری دارد. این لیزر، رنگدانه های بیشتری را از بین برده و روشن سازی با آن سریعتر و بهتر از لیزرهای دیگر است. البته قدرت نفوذ پرتوهای آن به حدی نیست که به بافتهای بدنتان آسیب بزند.
در واقع یکی از مهمترین مزایای لیزر لیدی لیفت، غیرتخریبی بودن آن است. بقیه لیزرها با تبخیر آب سلولها باعث التهاب و تخریب آنها می شوند. اما لیدی لیفت چنین عملکردی ندارد و ترمیم پوست بعد از استفاده از این نوع لیزر بسیار سریع است.

بلیچینگ ترکیبی برای سفیدسازی پوست

بانوانی که برای رفع تیرگی نواحی مختلف پوست با لیزر لیدی لیفت به مطب خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی در شیراز مراجعه می کنند، بیش از ۷۰ درصد از تیرگی پوست شان برطرف می شود. چون خانم دکتر طباطبایی علاوه بر لیزر لیدی لیفت، در صورت لزوم از کربوکسی تراپی نیز برای روشن سازی نواحی تیره استفاده می کنند.
کربوکسی تراپی باعث روشن سازی بیشتر و کاهش تعداد جلسات لیزر می شود. خانم دکتر طباطبایی از بلچینگ ترکیبی برای بانوانی استفاده می کنند، که تاثیر لیزر لیدی لیفت به تنهایی در سفیدسازی پوست سریع نباشد.

کاربردهای روشن سازی با لیزر لیدی لیفت

با مراجعه به متخصص زنان شیراز می توانید از بلیچینگ با لیزر برای روشن سازی نواحی زیر استفاده کنید:

  • کشاله ران
  • زیر بغل
  • زانوها
  • آرنجها
  • لکه های تیره در هر قسمتی از پوست بدن

به گفته دکتر سیده مرضیه طباطبایی، متخصص و جراح زیبایی زنان، با استفاده از بلیچینگ با لیزر لیدی لیفت می توانید روشن سازی واژن را نیز انجام دهید.

مراقبتهای بعد از بلیچینگ پوست با لیزر لیدی لیفت

بعد از هر جلسه بلیچینگ باید پمادهای ترمیمی و داروهای دیگری که پزشک برایتان تجویز کرده را به موقع مصرف کنید. نکات دیگری که باید بعد از سفید کردن پوست آنها رعایت کنید، عبارتند از:

  • خشک و تمیز نگه داشتن محل لیزر شده
  • پوشیدن لباسهای نخی و گشاد تا یک هفته
  • نکندن پوسته هایی که بعد از لیزر ایجاد شده

تا خوب شدن محل لیزر قرار نباید آن را در معرض نور آفتاب قرار داده یا برنزه کنید.

بهترین دکتر رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران با لیزر

برای رفع تیرگی زیر بغل، کشاله ران و دیگر نواحی تیره بدنتان می توانید به متخصص زنان نیز مراجعه کنید. در واقع بهترین دکتر برای روشن سازی پوست، پزشکی است که مهارت و تجربه کافی در این زمینه دارد. او به خوبی می داند که چه روشی برای پوستتان بهتر است و سریعتر شما را به نتیجه دلخواهتان می رساند.
در صورتی که می خواهید لیزر بلیچینگ را به روش ترکیبی (همراه کربوکسی تراپی) و با بیشترین میزان سفیدسازی پوست انجام دهید، می توانید به مرکز زیبایی زنان خورشید در شیراز مراجعه کنید. در این مرکز، بلیچینگ پوست با لیزر لیدی لیفت انجام می شود که جدیدترین تکنولوژی در این زمینه است.

بهترین دکتر رفع تیرگی با لیزر

هزینه لیزر بلیچینگ در شیراز

فاکتورهای زیر بر هزینه لیزر سفید کننده زیر بغل و نواحی تیره پوست تاثیرگذارند:

  • تعداد جلسات لیزر
  • مساحت پوست تحت لیزر
  • محل انجام لیزر (کلنیک، مطب، …)
  • ترکیبی بودن روشهای روشن سازی

چون این یک عمل زیبایی است، هزینه سفید کردن زیر بغل با لیزر تحت پوشش بیمه نیست. با اینحال پایین بودن هزینه لیزر روشن سازی در شیراز نسبت به تهران و بالا بودن کیفیت نتیجه آن باعث شده، بسیاری از خانم های شیرازی یا ساکن استانهای جنوبی، بلیچینگ با لیزر را در شیراز و نزد دکتر سیده مرضیه طباطبایی انجام دهند.

جهت اطلاع از هزینه رفع تیرگی زیر بغل، خط بیکینی، زانو، … با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی تراپی در شیراز توسط دکتر سیده مرضیه طباطبایی می توانید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

سوالات رایج درباره سفید شدن زیر بغل در شیراز

بانوانی که برای رفع تیرگی زیر بغل و نواحی دیگر بدنشان به خانم دکتر طباطبایی، جراح و متخصص زیبایی زنان در شیراز مراجعه می کنند، اغلب درباره روشن شدن زیر بغل با لیزر سوالات زیر را دارند:

فرق وایتنینگ و بلیچینگ چیست؟

به روشهای مختلف روشن کردن مثل لیزر، کرمهای روشن کننده و حتی روشهای خانگی، وایتنینگ می گویند،  اما بلیچینگ صرفاً یکی از روشهای وایتنینگ است که با تکنولوژی های پزشکی انجام می شود.

بلیچینگ در چند جلسه انجام می شود؟

تعداد جلسات بستگی به شدت تیرگی پوست دارد و معمولا ۳ تا ۵ جلسه است.

مدت زمان سفید کردن زانوها با لیزر لیدی لیفت چقدر است؟

مدت هر جلسه بستگی به مساحت تحت لیزر دارد. فاصله جلسات نیز هر ۳ هفته تا یکماه است.

آیا همه خانمها می توانند سفید کردن کشاله ران با لیزر لیدی لیفت را انجام دهند؟

خیر. بلیچینگ برای نواحی که زگیل تناسلی، تبخال تناسلی یا هر نوع ضایعه و بیماری پوستی فعال دارند، ممنوع است. بعد از درمان زگیل تناسلی و دیگر ضایعات پوستی می توانید روش سازی را برای آن ناحیه نیز انجام دهید.

بهترین زمان برای بلیچینگ ناحیه تناسلی کی است؟

یک هفته بعد از پایان پریودی زمان مناسبی است.

قبل از بلیچینگ زیربغل با لیزر کار خاصی باید انجام دهم؟

چند روز قبل از لیزر روشن سازی نباید ناحیه مورد نظر را شیو یا برنزه کنید. یک شب قبل از لیزر حمام بروید و حتما در روز لیزر، لباسهای نخی و گشاد بپوشید.

بعد از پایان جلسات آیا جای لیزر باقی می ماند؟

خیر بعد از چند روز جای لیزر از بین می رود. برای همین کرمهای ترمیم کننده پوست را باید طبق نظر پزشک مصرف کنید.

رفع تیرگی زیر بغل و کشاله ران آیا درد دارد؟

خیر. چون قبل از شروع لیزر، ناحیه تحت لیزر را با کرم‌های موضعی بی‌حس می کنیم.

آیا می‌توانم روشن سازی زیر بغل را همزمان با لیزر مو‌های زائد انجام دهم؟

نه باید بین آنها یک هفته فاصله بیندازید. توصیه می کنم بلیچینگ را قبل از لیزر موهای زائد انجام دهید. چون تفاوت رنگ بین ریشه موهای زائد و پوست زیر بغل بیشتر شده و نتیجه لیزر موهای زائد بهتر خواهد شد.

اگر شما هم سوالی درباره لیزر بلیچینگ در شیراز دارید، می توانید در بخش نظرات این مقاله آنها را بپرسید. در اسرع وقت خانم دکتر طباطبایی در همین صفحه به سوالات شما پاسخ می دهند.

۳.۵/۵ - (۱۲ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۴ دیدگاه ها
  • سلام وقتتون بخیر باشه،ایا فقط کسانیکه فقط رنگ پوست روشن دارند میتونند از لیزر روشن کننده استفاده کنند؟بعضی سایت ها میگن که لیزر روشن کنندگی مناسب پوست سبزه و تیره نیست و نتیجه عکس به همراه دارد،ایا صحت دارد؟

    • سلام. با هر رنگ پوستی میتونید لیزر سفید کردن واژن رو انجام بدین. اون مواردی که در مورد پوست سبزه و غیره شنیدین مربوط به لیزر موهای زائد هست نه لیزر روشن سازی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *