لیزر واژن در شیراز (لیزر واژینال در شیراز) + هزینه

لیزر واژن در شیراز

واژن خانمها به مرور زمان در اثر بالا رفتن سن، بارداری و زایمان، یائسگی و اختلالات هورمونی دچار تغییراتی می شود. این تغییرات منجر به بدشکلی واژن، مشکلات جنسی و بروز برخی از بیماریهای واژینالی خواهد شد. لیزر واژینال یکی از روشهای قطعی درمان مشکلات واژن است که در این مقاله با کاربردهای آن برای زیبایی، درمان مشکلات جنسی و جسمی بانوان آشنا خواهید شد. برای دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

لیزر واژن چیست؟

بعضی از دستگاه های لیزر مخصوص واژن هستند و پروب یا سر آنها وارد واژن می شود. لیزر واژینال برای طیف وسیعی از مشکلات واژن از زیبایی گرفته تا ترمیم آسیب های ناحیه تناسلی خانمها مورد استفاده قرار می گیرد. لیزر واژینال جدیدترین تکنولوژی پزشکی برای درمان غیر جراحی بسیاری از مشکلات زنانه است.
لیزرهای ناحیه تناسلی انواع مختلفی دارند. یکی از جدیدترین و بدون عارضه ترین انواع آنها، لیزر لیدی لیفت است که می تواند بدون تبخیر بافتهای واژن و عمق نفوذ بهتر، موثرتر از لیزرهای دیگر واژن مشکلات زیبایی یا واژینالی خانمها را درمان کند.

کاربردهای لیزر واژینال در شیراز

از لیزر لیدی لیفت می توان برای عملهای زیبایی زنانه و نیز درمان بیماریهای واژن استفاده کرد. کاربردهای لیزر واژن عبارت است از:

رفع تیرگی واژن با لیزر

لیزر لیدی لیفت بهترین نوع لیزر روشن کننده واژن در شیراز است. از این نوع لیزر واژن برای رفع تیرگی و تخریب رنگدانه های ملانین لابیاهای ماژور استفاده می شود. تیرگی واژن می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس خانمها در روابط جنسی شان شود.
بانوانی که روشن سازی واژن در شیراز را در مرکز زیبایی زنان خورشید انجام می دهند، جهت روشن سازی بیشتر و بهتر لابیاهایشان، در این مرکز همراه لیزر وایتنینگ لیدی لیفت، کربوکسی تراپی واژن نیز انجام می شود. کربوکسی تراپی به روشن تر شدن لابیاها و جوانسازی واژن کمک می کند.

تنگی واژن با لیزر در شیراز

زایمان های طبیعی و بارداری باعث گشادی واژن و کاهش لذت جنسی زوجین می شود. به همین دلیل خانمها به دنبال سریعترین و راحت ترین روش تنگ کردن واژن هستند. اگر گشادی واژن زیاد نباشد و عضلات واژن دچار آسیب و کشیدگی نشده باشد، می توان از لیزر واژینال لیدی لیفت برای تنگی واژن استفاده کرد.
لیزر لیدی لیفت با جوانسازی و استحکام بخشیدن به لایه مخاطی مهبل تا حدی باعث تنگ تر شدن آن می شود. البته لیزر ناحیه تناسلی زنان چون خیلی تاثیری در تنگ کردن واژن ندارد، امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا ما در مرکز زیبایی زنان خورشید برای تنگ کردن موثر واژن روشهای آر اف واژن یا عمل تنگ کردن واژن در شیراز را به بیمار پیشنهاد می دهیم.

درمان عفونت واژن با لیزر

یکی از عوارض گشادی واژن، خشکی واژن و آتروفی آن، ابتلا به عفونت های مکرر واژن است. خانمهایی که عفونت مکرر دارند، علائم درد، سوزش، خارش و ترشحات رنگی و بد بوی واژینالی را بیش از ۴ بار در سال تجربه می کنند که بسیار آزاردهنده است.
لیزر واژن یکی از بهترین روشهای درمان قطعی عفونتهای مکرر واژینالی در زنان است. درمان با این روش در کنار مصرف داروهای آنتی بیوتیک انجام می شود. لیزر ناحیه تناسلی باعث بازگرداندن ph طبیعی واژن و جلوگیری از عود عفونتهای واژینالی می شود.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل به واژن در شیراز

درمان عفونت واژن با لیزر

شما هم برای بهره مندی از بهترین لیزر جوانسازی واژن و عمل لابیاپلاستی با لیزر لیدی لیفت در شیراز می توانید به مطب خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، یکی از بهترین جراحان زیبایی زنان جنوب کشور مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو وقت می توانید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

عمل زیبایی واژن با لیزر لیدی لیفت

عمل زیبایی واژن برای برداشتن قسمتهای اضافی لابیا مینورهای بزرگ و آویزان انجام می شود. عمل لابیاپلاستی با لیزر در شیراز را می توانید با لیزر لیدی لیفت در مرکز زیبایی زنان خورشید انجام دهید. این دستگاه جدیدترین لیزر واژن است که پرتوهای آن ۷ برابر لیزرهای دیگر به لابیاها نفوذ می کند. به همین دلیل برشهای ظریف تر، سریعتر و بهتری نسبت به بقیه لیزرها دارد.
لیزر لیدی لیفت به دلیل خاصیت غیر تخریبی پرتوهای مادون قرمزش، آب بافتی لابیاها را تبخیر نمی کند و به همین دلیل ترمیم بعد از لابیاپلاستی با لیزر لیدی لیفت سریعتر از لیزرهای دیگر است. به دلیل نتیجه بهتر عمل زیبایی واژن با لیزر لیدی لیفت توصیه می کنیم این عمل زیبایی را در مرکز زیبایی زنان خورشید، بهترین مرکز لابیاپلاستی در شیراز انجام دهید.

درمان بی اختیاری ادرار

زایمانها و بارداری های زنان باعث ضعف و شلی عضلات کف لگن آنها می شود. ضعف این عضلات باعث افتادگی اندامهای لگنی و بروز بی اختیاری ادرار استرسی در زنان می شود. این خانمها موقع عطسه، سرفه و خندیدن بطور غیر ارادی دچار نشت ادرار می شوند. درجات ضعف عضلات کف لگن متفاوت است و با معاینه بیمار تشخیص داده می شود.
یکی از کاربردهای لیزر واژن رفع بی اختیاری ادرار بدون جراحی در زنانی است که دچار ضعف خفیف عضلات کف لگن شده اند. لیزر واژینال لیدی لیفت با نفوذ به لایه های سطحی و عمقی عضلات کف لگن باعث کلاژن سازی بیشتر و تقویت استحکام این عضلات شده و از پرولاپس های لگنی در آینده جلوگیری می کند. این روش برای تقویت عضلاتی که دچار پارگی یا صدمات جدی شده اند، موثر نیست.

درمان آتروفی واژن

کاهش هورمون استروژن در زنان یائسه و شیرده باعث نازک شدن دیواره واژن می شود. به تحلیل لایه های دیواره واژن، بیماری آتروفی واژن می گویند. آتروفی باعث کاهش ترشح مخاط واژن و کاهش انعطاف پذیری واژن می شود. درد و سوزش و لکه بینی بعد از رابطه زناشویی از عوارض آتروفی واژن هستند.
یکی از روشهای جوانسازی واژن در شیراز استفاده از لیزر واژینال با لیزر لیدی لیفت است. امواج این دستگاه با سرعت دادن به کلاژن سازی در مخاط واژن و ضخیم کردن دیواره آن عوارض آتروفی را رفع کرده و باعث جوانسازی واژن می شود. به دلیل نفوذ بیشتر امواج لیدی لیفت به لایه های عمیق تر کانال، لایه های زیرین دیواره کانال مهبل نیز جوانسازی می شود.

درمان آتروفی واژن با لیزر

درمان خشکی واژن

کاهش ترشحات لایه مخاط واژن باعث کاهش رطوبت کانال واژن و عدم روانکاری آن می شود. زنانی که دچار خشکی واژن هستند، علاوه بر احساس درد، سوزش و خارش واژن از عفونت های مکرر قارچی که مقاوم به درمان هستند نیز رنج می برند. معمولا رابطه زناشویی آنها دردناک و با لکه بینی و خونریزی بعد از نزدیکی همراه است.
درمان خشکی و آتروفی واژن در شیراز با لیزر لیدی لیفت انجام می شود. این لیزر، لایه مخاط را با تسریع کلاژن سازی و تقویت این لایه بازسازی می کند. در نتیجه لیدی لیفت ترشحات طبیعی واژن را افزایش داده و کانال واژن مثل قبل روانکاری می شود.  تنها با دو تا سه جلسه لیزر لیدی لیفت، خشکی و آتروفی واژن و عوارض ناشی از آن را می توانید کاملا درمان کنید.

بهبود روابط زناشویی و افزایش ارگاسم در زنان

مشکلاتی مثل خشکی و آتروفی واژن و یا عفونت های واژینالی باعث درد، سوزش و خارش واژن می شوند. این علائم بعد از رابطه جنسی تشدید شده و حتی با خونریزی یا لکه بینی واژن همراه هستند. این علائم باعث کاهش میل جنسی زنان و نرسیدن آنها به ارگاسم می شود. لیزر واژینال با جوانسازی و کلاژن سازی در واژن به رفع این علائم و بهبود روابط زناشویی خانمها کمک زیادی می کند.

مزایای لیزر ناحیه تناسلی با لیدی لیفت

درمان با لیزر لیدی لیفت یک روش موثر و غیرتهاجمی برای رفع مشکلات واژن است که در بسیاری از موارد، بیمار را از جراحی بی نیاز می کند. درمان با لیزر واژن از مزایای زیر برخوردار است:

  • بدون درد و خونریزی
  • دوره نقاهت کوتاه
  • درمان دائمی یا با ماندگاری بالا
  • بدون عوارض جانبی
  • درمان سریع و قطعی مشکلات واژینالی

در ضمن، درمان با لیزر لیدی لیفت سرپایی است و در مطب انجام می شود. بعد از درمان بیمار نیازی به بستری شدن ندارد.

بهترین دکتر لیزر واژن در شیراز

اگر برای انجام عملهای زیبایی و پزشکی واژن به دنبال بهترین دکتر جراح زیبایی واژن در شیراز هستید، می توانید به مرکز زیبایی زنان خورشید مراجعه کنید. خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی یکی از بهترین جراحان زیبایی زنان در شیراز هستند.

ایشان با سالها تجربه موفق در زمینه زیبایی و درمان با لیزر واژینال، برای درمان سریع و بدون عارضه بیماران خود از بهترین لیزر واژن در شیراز یعنی لیزر لیدی لیفت استفاده می کنند. به دلیل سرپایی بودن درمان با این لیزر، بسیاری از خانمهای ساکن استانهای جنوبی کشور می توانند با کمترین هزینه، بهترین عملهای زیبایی را در شیراز انجام دهند.

هزینه لیزر واژن در شیراز

برای انجام لیزر واژینال، فاکتورهای مختلفی بر هزینه بیمار تاثیر می گذارد. اولین فاکتور مهم این است که لیزر واژن برای چه کاری مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا هزینه درمان خشکی واژن با عمل لابیاپلاستی تفاوت دارد. همچنین:

  • لیزر واژن برای عمل های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.
  • اگر لیزر واژن برای انجام چند عمل همزمان مورد استفاده قرار گیرد، هزینه هر عمل جداگانه در نظر گرفته می شود.
  • تعداد جلسات لیزر لیدی لیفت برای همه یکسان نیست. بعضی خانمها به جلسات کمتر و بعضی به جلسات بیشتری برای درمان نیاز دارند.

این فاکتورها و موارد دیگر بر هزینه لیزر واژن در شیراز تاثیر می گذارند. بعد از مراجعه به مطب و معاینه پزشک، می توان هزینه لیزر واژینال را با توجه به شدت عارضه و جلسات مورد نیاز برای درمان آن برآورد کرد.

هزینه لیزر واژن در شیراز

برای لیزر واژن با لیزر لیدی لیفت در شیراز و اطلاع از هزینه های آن در بهترین مرکز لیزر واژن شیراز می توانید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید و از خدمات مرکز زیبایی زنان خورشید در این زمینه بهره مند شوید.

سخن پایانی

لیزر واژینال لیدی لیفت یکی از بهترین انواع لیزر واژن در شیراز است که برای زیبایی و درمان مشکلات واژن مورد استفاده قرار می گیرد. از این روش برای درمان خشکی و آتروفی واژن، درد موقع نزدیکی، عفونت واژینالی، بی اختیاری ادرار، تکرر ادرار، لابیاپلاستی و تنگی واژن استفاده می شود.
درمان با این روش، کاملا سرپایی، غیر تهاجمی، بدون درد و خونریزی است و ماندگاری نتیجه آن طولانی و یا دائمی است. درمان با این روش کم هزینه تر از روشهای جراحی است. به علاوه، هزینه لیزر واژن در شیراز نسبت به تهران کمتر بوده و برای بسیاری از خانمهای شیرازی یا ساکن استانهای جنوبی کشور بسیار مقرون به صرفه تر است.

اگر سوالی درباره لیزر واژن توسط خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، بهترین دکتر لیزر واژن در شیراز دارید، می توانید سوالات خود را در بخش نظرات این مقاله بپرسید.

۲.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۶ دیدگاه ها
    • سلام. در حد ممکن سعی کردیم هزینه ها رو کم کنیم تا همشهریان عزیز بتونن از این مشکل رهایی پیدا کنند. برای هزینه های درمانی لطفا با شماره ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ تماس بگیرید.

    • سلام من لابیاهایه واژنم افتادگی داره خیلی اذیتم میکنه و تره هست سنم۱۸سال هست میشه لیزر انجام بدم بعد قیمت این کارچندمیشه؟

      • سلام. اگر منظورتون لابیاپلاستی با لیزر هست، بله می تونید لیزر یا آر اف سرجری رو در مطبم انجام بدین. قیمت هم بستگی داره به سایز و فرم لابیاها، تکنیک عمل و ابزار جراحی. بعد از معاینه لابیاها این موارد معلوم میشه و میتونم بهتون قیمت بگم.

  • سلام گلم وقت بخیر خانم دکتر من بخاطر اینکه زایمان طبیعی داشتم دوستدارم واژنم رو بوسیله لیزر تنگ کنم میخواستم بدونم هزینش چند هست و چند ددره باید انجام بشه ممنون

    • کسانی که زایمان طبیعی داشتند روشهای لیزر براشون موثر نیست و باید یکی از عملهای جراحی تنگ کردن واژن رو انجام بدن. برای معاینه مراجعه کنید تا ببینم چه نوع جراحی نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *