همه چیز درباره لابیاپلاستی برای دختران باکره

لابیاپلاستی دختران باکره

عمل لابیاپلاستی، عمل زیبایی است که روی لابیاهای مینور انجام می شود که اطراف دهانه واژن تا کلیتوریس را می پوشانند. بزرگی لابیاها در بعضی از دختران علاوه بر مشکلات زیبایی باعث ایجاد مشکلات بهداشتی و درد حین ورزشهایی مثل دوچرخه سواری هم می شود.
به همین دلیل بسیاری از دختران شیرازی به دنبال انجام عمل زیبایی واژن در شیراز هستند ولی نگران هستند که لابیاپلاستی باعث آسیب دیدگی پرده بکارت آنها شود. در این مقاله قصد داریم به این سوال شما درباره عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره پاسخ دهیم. برای دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

چرا عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره انجام می شود؟

عمل لابیاپلاستی برای کاهش سایز و کوچک کردن لابیاهای مینور و یا متقارن کردن اندازه لابیاها انجام می شود. بعضی از دختران به دلایل ژنتیکی، اختلالات هورمونی و غیره، رشد لابیاهای مینورشان در دوران بلوغ خیلی زیاد است و بیش از از حد عادی بزرگ می شوند.

به همین دلیل دختران که لابیای بزرگی دارند معمولا به فکر انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر در شیراز هستند. چون بعد از این جراحی فرم لبهای واژن به اندازه عادی و متقارن خود قبل از شروع بلوغ شان برگردد.

مشکل بزرگی لابیاهای دختران چیست؟

بزرگی لابیاها بیماری نیست اما می تواند باعث عدم رضایت دختران از ظاهر واژن خود و نگرانی آنها برای ازدواج شان شود. مشکلات دیگری که بزرگی لابیاها در دختران ایجاد می کنند، عبارتند از:

  • کاهش اعتمادبنفس دختران
  • درد و سوزش واژن موقع ورزش یا انجام بعضی از کارها
  • درد، خارش و سوزش ناحیه تناسلی هنگام پوشیدن لباسهای تنگ یا شلوار جین
  • تیرگی و چین و چروک زیاد لابیاها
  • انحراف مسیر ادرار و عفونت های ادراری مکرر
  • تمیز نشدن درست ناحیه تناسلی
  • مقاربت دردناک بعد از ازدواج

همچنین رشد لابیاها در بعضی از این دختران ممکن است نامتقارن باشد و یکی از لبه ها بزرگتر از دیگری شود.

برای لابیاپلاستی دختران با لیزر لیدی لیفت در شیراز می توانید به مرکز زیبایی زنان خورشید مراجعه کرده و این عمل را نزد خانم دکتر سيده مرضيه طباطبایی، متخصص زیبایی زنان و جراح لابیاپلاستی انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت می توانید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

یکی از مهمترین دغدغه ها برای لابیاپلاستی در دختران باکره، آسیب به پرده بکارت است. اما این جراحی روی قسمتهای بیرونی واژن انجام می شود و کاری به پرده بکارت که داخل ورودی دهانه واژن قرار گرفته ندارد.

تنها در صورت دخول چیزی به واژن، پرده بکارت پاره می شود. پس دختران مجرد با خیال راحت می توانند لابیاپلاستی را مثل لیزر موهای زائد یا روشن سازی واژن در شیراز انجام دهند.

لابیاپلاستی در دختران باکره1

نگرانی های شایع دیگر درباره لابیاپلاستی دختران

نگرانی های دیگری هم از سوی دختران برای تغییر سایز و شکل لب های واژن وجود دارد. این نگرانی ها عبارتند از:

ماندن جای برش و بخیه

در صورتی که عمل لابیاپلاستی را نزد پزشک جراح متخصص انجام دهید، نباید نگران ماندن جای جراحی یا بخیه ها باشید. چون بهترین جراحان لابیاپلاستی از بهترین کیفیت نخ بخیه و تکنیکهای برش و بخیه زدن استفاده می کنند.

تکنیک بخیه آنها طوری است که باز نمی شود و بعد از افتادن بخیه لابیاپلاستی طوری لابیاها ترمیمی می شوند که فقط متخصص عمل زیبایی زنان می تواند متوجه انجام این جراحی شود. بنابراین بعد از ازدواج هم مشخص نیست که این جراحی را قبلا انجام داده اید.

توجه: برای اطمینان بیشتر می توانید لابیاپلاستی با لیزر لیدی لیفت در شیراز را نزد خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی انجام دهید. برشهای این لیزر بسیار تمیزتر و دقیق تر از لیزرهای دیگر است.

درد و خونریزی عمل لابیاپلاستی

عمل زیبایی واژن با بیحسی موضعی انجام می شود و بدون درد است. درد بعد از جراحی نیز شدید نیست و با مسکن های ساده قابل کنترل است. لابیاپلاستی با لیزر لیدی لیفت بدون خونریزی است یا در نهایت یکی دو قطره خونریزی دارد. چون موقع جراحی، گرمای لیزر باعث بسته شدن سر عروق خونی می شود.

بیشتر بخوانید: مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی در شیراز

چه دخترانی کاندید انجام لابیاپلاستی هستند؟

این عمل برای دختران بالای ۱۸ سال انجام می شود که لابیاهای آنها یکی از مشکلات زیر را دارد:

  • لابیاها خیلی بزرگ هستند و حالت افتاده و آویزان دارند.
  • اندازه لابیاها نامتقارن است.
  • هنگام ورزش یا پوشیدن لباسهای زیر تنگ لبه های واژن اذیت می شوند
  • بزرگی لابیاها مانع از خروج ترشحات واژینال می شود

برای کاهش عوارض بعد از لابیاپلاستی شما هم می توانید از تخصص و تجربه یکی از بهترین جراحان لابیاپلاستی شیراز، خانم دکتر سيده مرضيه طباطبایی در مرکز زیبایی زنان خورشید بهره مند شوید. جهت اطلاع از هزینه لابیاپلاستی و رزرو نوبت در شیراز می توانید با شماره ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

کاندید انجام لابیاپلاستی

سوالات رایج درباره لابیاپلاستی دختر باکره

معمولا دختر خانم ها یا مادران آنها سوالات زیر را درباره انجام عمل لابیاپلاستی برای دختران از خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی می پرسند:

لابیاپلاستی دختران باعث کاهش حس جنسی آنها بعد از ازدواج نمی شود؟

خیر. حتی حس جنسی آنها به خاطر عقب رفتن پوسته ی کلیتوریس حتی بیشتر خواهد شد.

دختران همزمان با عمل زیبایی واژن چه عمل های زنانه دیگری را می توانند انجام دهند؟

می توانید تزریق چربی به واژن، عمل زیبایی کلیتوریس، روشن سازی واژن و کشاله ران و حتی مقعد را نیز انجام دهید.

هزینه لابیاپلاستی دختران در شیراز چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه ها می توانید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید یا مقاله هزینه لابیاپلاستی در شیراز را در همین سایت بخوانید.

لابیاپلاستی برای دختر باکره نیاز به رضایت نامه والدین دارد؟

خیر. چون این جراحی برای افراد بالای ۱۸ سال انجام می شود، نیازی به رضایت نامه والدین نیست.

برداشتن قسمتی از لابیا مینور باعث کاهش ارگاسم و برداشتن عصبهای حسی نمی شود؟

در این جراحی تمام لابیا برداشته نمی شود. فقط قسمت اضافی برداشته می شود بدون اینکه به اعصاب حسی این ناحیه صدمه ای زده شود. برای همین تاکید می کنیم که برای عمل زیبایی واژن حتما به بهترین مرکز لابیاپلاستی در شیراز مراجعه کنید. به علاوه بیشتر اعصاب حسی واژن در ناحیه کلیتوریس هستند که دست نخورده باقی می مانند.

اگر شما هم سوالی درباره لابیاپلاستی در دختران باکره دارید، می توانید سوالات تان را از خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، یکی از بهترین جراحان لابیاپلاستی شیراز در بخش نظرات این مقاله بپرسید.

۳/۵ - (۲ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۱۴ دیدگاه ها
  • سلام . خانم دکتر شمت هم خودتوم انجام دادین یا نه ؟ شما همراه ۲ تا از این جداحی رو انجام بدیم ، شما انجام دوخت پرده بکارت رو هم ونجام مبدبن .

    • سلام. بله عزیزم خودم هم این جراحی رو انجام میدم. بله میتونید همزمان با لابیاپلاستی عمل های زیبایی دیگه ای رو هم که نیاز دارید انجام بدید.

        • پیشنهاد من طبق تجربه ای که از مراجعینم دارم اینه که همزمان لیزر لیدی لیفت رو با کربوکسی تراپی واژن انجام بدین. تعداد جلساتشون هم ۲ تا ۳ جلسه است.

    • سلام. بله عزیزم. لابیاپلاستی فقط برای کوچک کردن لابیاهای بزرگ نیست بلکه برای قرینه سازی و اصلاح فرم واژن هم انجام میشه.

    • سلام. نه عزیزم این جراحی هیچ خطری نداره ولی برای سن زیر ۱۸ سال اصلا انجام نمیدیم. چون تا ۱۸ سالگی، لابیاها در حال رشد هستند و اگر زیر ۱۸ سال این عمل انجام بشه، نتیجه لابیاپلاستی بهم میخوره.

        • نه عزیزم. چون هنوز بلوغتون کامل نشده و لابیاها دارن رشد می کنند. اگر الان عمل کنید دو سال دیگه باز هم مجبورید لابیاپلاستی رو تکرار کنید. بعد از ۱۸ سالگی میتونید برای این جراحی مراجعه کنید.

    • برداشتن کامل لابیاها یا باربی لابیاپلاستی رو پیشنهاد نمی کنم چون لبیاها نقش حفاظتی از واژن و دهانه واژن رو دارند.

  • سلام خسته نباشید خانم دکتر من بامادرم مشورت کردم گفتن این موضوع ارثی هستش و مشکلی نداره اما من نگرانم که تو اینده همسرم ناراضی باشه ایا امکانش هست؟

    • در این مورد نمیتونم نظری بدم ولی اگر بزرگی لابیاها موقع ورزش، کارهای روزانه یا لباس پوشیدن باعث آزارتون میشه می تونید عمل لابیاپلاستی را بعد از ۱۸ سالگی انجام بدین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *