تنگ کردن واژن با آر اف در شیراز

بسیاری از خانم هایی که چندین زایمان داشته یا به سن یائسگی رسیده اند، از شلی واژن و کاهش ارگاسم خود شکایت دارند. گشادی واژن آنها علاوه بر نارضایتی های جنسی خود و همسرشان باعث بروز ناراحتی های دیگری مثل عفونت های مکرر و بی اختیاری ادراری نیز می شود.
با خواندن این مقاله می توانید با یکی از بهترین روشهای غیرجراحی تنگ شدن واژن در شیراز یعنی لیفت واژن با آر اف هیگز آشنا شوید. تا پایان این مقاله همراه ما باشید. جهت دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

علائم شل شدن واژن

خانم هایی که دچار گشادی واژن هستند، معمولا در رابطه جنسی خود به ارگاسم نمی رسند. به دلیل کاهش حس جنسی دچار بی میلی جنسی نیز می شوند. از دیگر علائم گشادی واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• بروز علائم پرولاپس رحم یا مثانه
  • علائم بی اختیاری ادرار (نشت ادرار با سرفه، بلند کردن اجسام، …)
  • کاهش حس جنسی همسر
  • احساس شلی در واژن

خانم هایی که دچار شلی واژن هستند و آن را درمان نمی کنند، به مرور دچار خشکی واژن و عفونت های مکرر واژینالی نیز می شوند.

چرا واژن گشاد می شود؟

درباره دلایل گشادی واژن می توان گفت که افزایش سن و شلی عضلات کف لگن، مهمترین علت گشادی واژن هستند. سایر دلایل گشادی واژن عبارتند از:

کاهش سطح استروژن: به دلیل تغییرات هورمونی و به خصوص بعد از یائسگی این مشکل در زنان بروز می کند.

دلایل ارثی: گشادی واژن در بعضی از خانمها ممکن است ارثی باشد و این افراد به طور ژنتیکی نسبت به زنان دیگر عضلات شلی دارند که شامل عضلات واژن نیز می شود.

زایمان های متعدد: زایمانهای واژینالی (طبیعی) پشت سر هم از مهمترین علل گشادی واژن است. به خصوص در زایمان هایی که سر نوزاد بزرگ است و یا نوزاد درشت باشد. گشادی واژن بعد از سرازین هم ممکن است به دلیل سنگین بودن جنین و یا دوقلو و چند قلوزایی اتفاق بیافتد.

یبوست مکرر: یبوست مزمن باعث فشار به عضلات کف لگن و ضعف آنها می شود. ضعف این عضلات در گشادی واژن نقش مهمی دارند.

امروزه خوشبختانه روشهای سریع و موثری برای درمان شلی واژن وجود دارد که بدون جراحی هستند. یکی از این روشها تنگ کردن واژن با آر اف واژینال است که در ادامه با این روش کاملا آشنا خواهید شد.

لیفت و تنگ کردن واژن با RF واژینال در شیراز

یکی از بهترین روشهای لیفت و تنگ کردن واژن در مطب استفاده از دستگاه آر اف واژن در شیراز است. این دستگاه با امواج رادیویی (رادیو فرکوئنسی) کار می کند. امواج rf به لایه های سطحی و عمقی بافت واژن نفوذ کرده و باعث تقویت تارهای عضلانی واژن، ایجاد رگهای خونی جدید و خونرسانی بیشتر به عضلات واژن می شود.

در نتیجه، امواج رادیوفرکوئنسی RF با تقویت عضلات و تحریک واژن به کلاژن سازی و ساخت الاستین موجب استحکام دیواره واژن می شوند. این اتفاقات تنها در سه جلسه ۲۰ دقیقه ای آر اف واژینال می افتد و به همین دلیل است که پزشک زنان از این روش برای درمان قطعی گشادی واژن استفاده می کند.

عوارض لیفت واژن با RF

درمان با این روش هیچ عارضه جانبی ندارد. احساس کمی سوزش، خارش یا درد بعد از هر جلسه آر اف هیگز هم طبیعی است و خودبخود بعد از چند روز از بین می رود.

لیفت واژن با هیگز در شیراز

شما هم می توانید برای تنگ کردن واژن با آر اف هیگز در شیراز به خانم دکتر سيده مرضيه طباطبایی، جراح زیبایی زنان مرکز زیبایی زنان خورشید مراجعه و رابطه جنسی و ارگاسم خود و همسرتان را بهبود دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو نوبت می توانید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

مزایای درمان گشادی واژن با آر اف

استفاده از آر اف واژن نه تنها با لیفت واژن، بلکه به جوانسازی واژن نیز کمک می کند. تنگ کردن واژن با امواج rf واژن از مزایای دیگری نیز برخوردار است، مثلا:

• افزایش لذت جنسی زوجین
  • متعادل شدن PH طبیعی واژن
  • درمان سوزش، خارش، درد موقع نزدیکی
  • یک درمان سرپایی
  • درمان عفونت واژینالی مزمن
  • بدون درد و خونریزی
  • بدون نیاز به بیحسی موضعی
  • درمان سریع و قطعی گشادی واژن در چند جلسه
  • رفع بعضی از علائم یائسگی مثل خشکی و آتروفی واژن

بیشتر بخوانید: درمان خشکی و آتروفی واژن در شیراز

رفع گشادی واژن با این روش نیازی به بستری شدن ندارد. بنابراین اگر در شهر دیگری جز شیراز زندگی می کنید، می توانید بلافاصله بعد از هر جلسه آراف به شهرتان برگردید و نیازی به ماندن در شیراز ندارید.

مراقبتهای قبل و بعد از تنگ کردن ناحیه تناسلی

زمانی که برای آر اف واژن مراجعه می کنید نباید پریود یا باردار باشید. در غیر اینصورت قبل از هر جلسه ار اف واژینال نیاز به اقدامات خاصی ندارید. بعد از rf واژن نیز نیاز به مراقبتهای خاصی ندارید و می توانید به کارهای عادیتان برگردید. بهتر است تا زمانی که احساس ناراحتی در واژن خود دارید (حدود ۲۴ ساعت) از نزدیکی واژینال بپرهیزید و کارهای سنگین نکنید.

تعداد جلسات تایتنینگ واژن با RF در شیراز

تعداد جلسات rf بستگی به شدت گشادی واژن و سرعت ترمیم بدن بیمار دارد. اما معمولا ۳ تا ۴ جلسه برای تایتنینگ واژن کافی است. فاصله بین جلسات آر اف نیز بین یک هفته تا یک ماه متغیر است تا بدن فرصت کافی برای ترمیم داشته باشد.

ماندگاری لیفت واژن با آر اف

ماندگاری تنگ کردن واژن با این روش دائمی نیست و برای حفظ ماندگاری آن بهتر است سالانه یک جلسه ترمیمی آر اف واژن را انجام دهید.

هزینه تنگ کردن واژن با آر اف در شیراز

فاکتورهای زیادی بر هزینه آر اف واژن در شیراز تاثیر گذار هستند. مثلا هزینه آر اف شما در شیراز کمتر از تهران است و به همین دلیل بانوان استانهای جنوبی ترجیح می دهند rf واژن را در شیراز انجام دهند نه در تهران. فاکتورهای زیر نیز بر قیمت تنگ کردن واژن با آر اف موثرند:

• انتخاب بهترین متخصص و جراح زیبایی زنان در شیراز
  • شدت گشادی واژن
  • محل انجام (مطب یا کلنیک)
  • تعداد جلسات مورد نیاز
  • درخواست انجام عمل های زیبایی دیگر مثل روشن سازی واژن، هودکتومی، لابیاپلاستی در شیراز و غیره همزمان با تنگی واژن
  • به روز بودن تجهیزات مطب

پس برای تعیین هزینه ها لازم است اول توسط پزشک زنان معاینه شوید.

هزینه تنگ کردن واژن با آر اف

برای تنگ کردن واژن با آر اف هیگز در شیراز می توانید به خانم دکتر سيده مرضيه طباطبایی، بهترین جراح و متخصص زیبایی زنان در شیراز مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه درمان گشادی واژن با آر اف یا رزرو نوبت معاینه با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید.

سوالات رایج درباره رفع شل شدن واژن با آراف هیگز در شیراز

معمولا خانم هایی که برای رفع شلی واژن در شیراز به مرکز زیبایی زنان خورشید مراجعه می کنند، سوالات زیر را از ما می پرسند:

تنگ کردن واژن با آراف برای دختران هم انجام می شود؟

خیر. پروب این دستگاه درون واژینالی است و باید وارد واژن شود. به همین خاطر برای دختران به کار نمی رود چون به پرده بکارت آنها صدمه می زند.

بهترین سن تنگ کردن واژن با RF چه سنی است؟

محدودیت سنی برای تنگ کردن واژن با آر اف نداریم و می توانید از ۲۰ تا ۵۰ سالگی یا بیشتر از این روش برای تنگ شدن واژن استفاده کنید. هر چه سنتان پایین تر باشد، آر اف خیلی بهتر جواب می دهد چون سرعت و قدرت ترمیم بدن بهتر است.

هر جلسه آراف تنگی واژن چقدر طول می کشد؟

حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد و بستگی به میزان گشادی واژن دارد.

رابطه جنسی زیاد باعث گشادی واژن می شود؟

خیر. بافت واژن ارتجاعی است. یعنی موقع نزدیکی به طور موقت واژن گشاد و بعد از نزدیکی دوباره به حالت اول باز می گردد. پس رابطه جنسی نمی تواند باعث گشادی واژن شود.

چه خانمهایی نمی توانند تنگی واژن با rf را انجام دهند؟

اگر باردار هستید؛ از آیودی برای پیشگیری از بارداری استفاده می کنید؛ پریود هستید، پروتزهای فلزی در بدنتان دارید یا مبتلا به بیماریهایی مثل بیماریهای خودایمنی هستید نمی توانید از این روش استفاده کنید.

برای تنگ کردن واژن باید آزمایش بدهیم؟

نیازی به آزمایش خاصی برای این عمل زیبایی ندارید مگر اینکه با توجه به نظر پزشک به آزمایش خاصی مثل تست پاپ اسمیر نیاز پیدا کنید.

از دستگاه آر اف واژن می توان برای تمام درجات گشادی واژن استفاده کرد؟

خیر. این روش برای درجات خفیف تا متوسط گشادی واژن جواب می دهد. اما برای درجات بالاتر باید روشهای دیگر تنگ کردن مثل عمل تنگ کردن واژن در شیراز ر امتحان کنید.

۲.۶/۵ - (۵ امتیاز)

۲ دیدگاه ها
  • سلام وقت بخیر من۱۰ سال هست واژینیسموس دارم و هنگام رابطه دردشدید دارم دوسال هست کیست و فیبروم گرفتم ولی نمیخوام عمل کنم و حاضر نیستم برای معاینه به پزشک مراجعه کنم دردهام شدید تر شده دوتا از دوستام از داروی گیاهی استفاده کردن و کیست و فیبرومشون کاملا درمان شده این دارو تنگ کننده واژن هم هست برای همین میترسم استفاده کنم چون خیلی تنگ میشه سوالم اینه اگه من از این دارو استفاده کنم که دچار تنگی شدید هم میشه ایا با روش ار اف تنگی درمان میشه ؟ ؟؟
    اراف میتونه باعث بشه گشادتر بشه ؟

• برای کنترل سایز فیبروم و درمان کیست حتما به متخصص زنان مراجعه کنید که بدتر از این نشه. برای واژینیسموس هم آر اف واژن میتونه شما رو درمان کنه.