درمان شل شدگی و چروک واژن در شیراز

درمان شل شدگی واژن

بعضی از خانم های شیرازی به علت شل شدگی لابیاهای بزرگ خود به دنبال روشی برای درمان این مشکل هستند و اکثرا بدنبال مرکزی برای تزریق چربی به واژن هستند. اما باید بدانید که شل شدگی واژن درجات مختلفی دارد که هر کدام از آنها با روش خاصی درمان می شوند. بنابراین چروکهای لابیا ماژور را فقط با تزریق چربی به واژن درمان نمی کنند. ما در این مقاله به شما خواهیم که شل شدگی و چروک واژن با چه روش هایی برطرف می شود و چه روشی مناسب لابیاهای شما است. برای دسترسی سریع به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

علت شل شدگی واژن در سنین مختلف چیست؟

به گفته خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی، موارد زیر رایج ترین علل شل شدن پوست اطراف واژن (لابیا ماژورها) هستند:

  • بارداری و زایمان های متعدد و به خصوص واژینال
  • بالا رفتن سن
  • کاهش ذخیره چربی بدن
  • کاهش استروژن و پروژسترون در سنین یائسگی
  • اختلالات هورمونی و بعضی از بیماریهای دیگر

کاهش ناگهانی وزن در اثر رژیم لاغری یا تغییرات وزنی ناشی از چاقی و لاغری های پشت سر هم می تواند باعث بروز علائم شل شدن واژن مثل چین و چروک و آویزان شدن لابیاها شود.

برای درمان شلی واژن با تزریق فیلر (چربی یا ژل) در شیراز شما هم می توانید به مرکز زیبایی زنان خورشید مراجعه و از خدمات دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید.

درمان شل شدگی واژن در شیراز

برای رفع شل شدگی واژن روشهای مختلفی وجود دارد. پزشک براساس شرایط شخص و میزان چروکهای واژن تصمیم می گیرد که چه روشی برای جوانسازی واژن و رفع چروکهای آن موثرتر است. راه های درمان چروک واژن (لابیاهای بزرگ و بیرونی واژن) عبارتند از:

تزریق ژل به لابیا ماژور

معمولا تزریق ژل به واژن برای تپل شدن واژن کسانی موثر است که لابیاهایشان کمی چروک دارد و آویزان نیست. برای تزریق، از ژلهای نیمه موقت فقط استفاده می شود که مدت ماندگاری شان حدود ۱۸ ماه تا ۲ سال است. بدن به طور طبیعی ژل را جذب می کند و هر چه جذب ژل توسط بافتها بیشتر باشد، تاثیر ژل زودتر از بین می رود.

تزریق چربی به لابیا

برای تزریق چربی به واژن در شیراز، از چربی های بدن خود شخص استفاده می شود تا هم بیماری به فرد منتقل نشود و هم بدلیل اینکه بافت چربی متعلق به خود شخص است بهتر با بافت بدن پیوند بخورد. چربی مورد نیاز با استفاده از تکنیک لیپوساکشن از شکم، ران یا پهلوهای شخص برداشته می شود.

این تکنیک برای رفع چروک واژن در افرادی موثر است که سن شان بالا رفته یا دچار کاهش چربی و آتروفی زیاد لابیاماژور شده اند. یکی از مزایای مهم این روش، فعال شدن کلاژن سازی در لابیاها با تزریق چربی است. چون چربی طبیعی بدن همراه با فاکتورهای رشدی است که کلاژن سازی پوست را تحریک می کنند و باعث جوانسازی ناحیه تناسلی می شوند.

مراحل تزریق چربی به واژن

عمل لابیاپلاستی ماژور

افرادی که لابیاماژور خیلی چروکیده و آویزانی دارند، فقط با جراحی لابیاپلاستی ماژور می توانند از شر چین و چروکها راحت شوند. برای عمل لابیاپلاستی ماژور در شیراز و در مرکز زیبایی زنان خورشید، از لیزر لیدی لیفت و یا تیغ جراحی برای برداشتن پوست اضافی لابیاها استفاده می شود.

سپس قسمتهای باقی مانده لابیا بخیه زده می شوند. نخ های بخیه این مرکز از بهترین جنس و از نوع جذبی است. بنابراین نه جای بخیه می ماند و نه نیازی به کشیدن هست. این عمل تحت بیحسی موضعی انجام می شود. ماندگاری عمل لابیاماژور پلاستی دائمی است و نیازی به ترزرق فیلر به واژن ندارید.

درمان چروک واژن چه مزایایی دارد؟

به گفته خانم دکتر طباطبایی، روشهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، نه تنها چروکهای واژن را برطرف می کنند، بلکه با مزایای زیر هم همراه هستند:

  • چاق شدن واژن و بهبود فرم آن
  • افزایش اعتماد بنفس در رابطه زناشویی
  • ایجاد تقارن بین لبه های دو طرف
  • سفت شدن پوست واژن و رفع شلی لابیاماژورها
  • بدون درد و عارضه
  • درمان سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن
  • کمی روشن تر شدن لابیاها به خاطر حذف چین و چروکهای روی لابیا

نکته: اگر از تیرگی ناحیه تناسلی خود شاکی هستید و به دنبال سفیدتر شدن واژن هستید، باید روشهای روشن سازی واژن را انجام دهید.

دوره نقاهت بعد از لابیاماژور پلاستی در شیراز

بعد از عمل لابیاپلاستی ماژور باید ۵ تا ۷ روز استراحت کنید و به لابیاها فشار نیاورید. تاز زمانی که بخیه لابیاها نیفتاده و کاملا لابیاها بهم جوش نخورده اند، باید مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی ماژور را به دقت انجام دهید. مراقبتهای بعد از این جراحی خیلی شبیه عمل زیبایی واژن است. شما می توانید این مراقبتها را از همین سایت و در مقاله “مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی” بخوانید.

رابطه جنسی بعد از لابیاماژور پلاستی

تا زمانی که کاملا لابیاها بهبود پیدا نکنند، نمی توانید رابطه زناشویی داشته باشید. هر چند سرعت ترمیم بدن افراد مختلف متفاوت است اما معمولا بعد از ۴ تا ۶ هفته لابیاها بهبود می یابند. بعد از طی این مدت می توانید رابطه جنسی را شروع کنید.

مزایای لابیاماژور پلاستی

برای عمل لابیاپلاستی ماژور با لیزر لیدی لیفت در شیراز می توانید به مرکز زیبایی زنان خورشید مراجعه و از جراحی دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید.

هزینه درمان چروک واژن در شیراز چقدر است؟

هزینه درمان شل شدگی و چروک واژن در شیراز بستگی به این دارد که با چه روشی تحت درمان قرار بگیرید. پزشک بعد از معاینه می تواند روش مناسب برای جوانسازی واژن را تعیین کند. فاکتورهای دیگری که روی هزینه شما تاثیر دارند، عبارتند از:

  • هزینه کلینیک یا بیمارستان محل جراحی لابیاپلاستی ماژور
  • انجام همزمان عملهای زیبایی دیگر
  • شهر (هزینه آن در شیراز کمتر از تهران است)
  • وسایل مورد استفاده مثل برند ژل، نوع نخ بخیه، مقدار ژل مورد نیاز، …
  • تبحر و تجربه جراح در این زمینه

در ضمن، هزینه های مربوط به رفع چروک واژن تحت پوشش بیمه ها قرار نمی گیرد.

سوالات رایج درباره چروک شدن لابیاها

در اینجا می توانید پاسخ به رایج ترین سوالات درباره چروک لابیاها را بخوانید:

مراقبتهای بعد از تزریق چربی به لابیاها چیست؟

بعد از تزریق چربی به لابیاها نباید این ناحیه را دستکاری کنید یا ماساژ دهید. همچنین باید مایعات زیاد بنوشید و غذاهای فیبردار بخورید تا دچار یبوست نشوید و به بخیه ها فشار نیاید. از انجام کارهای سنگین تا حدود یکماه بپرهیزید. رابطه جنسی به چهار هفته بعد از تزریق چربی موکول شود.

ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است؟

در طول زمان، بخشی از چربی تزریق شده به طور طبیعی جذب لابیاها می شود. با اینحال ماندگاری تزریق چربی بیشتر از ژل و حدود ۳ سال است. این مدت برای افرادی که جذب چربی آنها سریع نباشد طولانی تر هم می شود.

عمل لابیاپلاستی ماژور درد دارد؟

خیر. این جراحی با بیحسی موضعی انجام می شود و هیچ دردی ندارد. بعد از عمل هم احساس درد قابل تحملی دارید که می توانید با داروهای مسکن و کمپرس یخ آن را تسکین دهید.

چروکهای من زیاد هستند، آیا می توانم به جای لابیاماژورپلاستی، تزریق فیلر را انجام دهم؟

فیلرها را فقط تا حجم مشخصی می توانیم تزریق کنیم. اگر آتروفی لابیاها خیلی شدید است و حجم استاندارد تزریق ژل یا چربی جوابگوی رفع چروکها و پر شدن لابیاها نیست، تزریق فیلر برای شما اصلا موثر نیست و باید لابیاماژورپلاستی را انجام دهید.

در صورتی که سوال دیگری درباره درمان شب شدگی و چروک واژن دارید، در بخش نظرات این مقاله می توانید آنها را از مرکز زیبایی زنان خورشید در شهر شیراز بپرسید.

۴.۴/۵ - (۷ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *