چرا اگر زگیل تناسلی دارید لابیاپلاستی و روشن سازی واژن ممنوع است؟

لابیاپلاستی و زگیل تناسلی

زگیل های تناسلی، ضایعات پوستی هستند که روی مخاط واژن، مقعد و دهان ایجاد می شوند. زگیل تناسلی در اثر آلودگی به ویروس اچ پی وی یا پاپیلومای انسانی ایجاد می شوند. انواع زگیل تناسلی با ایجاد ضایعات پوستی دردناک علاوه بر خارش و سوزش واژن باعث بدشکلی ظاهر واژن هم می شوند.
خانم هایی که به دنبال زیبایی واژن خود هستند، نمی توانند عمل های زیبایی را همزمان با وجود زگیل تناسلی یا ژنیتال وارت انجام دهند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا عمل هایی مثل عمل زیبایی واژن و سفید سازی واژن برای شما ممنوع هستند. برای دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

خطرات زگیل تناسلی در زنان

آلودگی به تیپ های خطرناک ویروس HPV می توانند باعث سرطان دهانه رحم در زنان شود که یکی از سرطان های کشنده است. البته همه گونه های این ویروس، پر خطر نیستند و منجر به سرطان سرویکس نمی شوند ولی می توانند ضایعات پوستی زگیل شکل یا گل کلم مانندی ایجاد کنند که با در بعضی موارد خارش و درد همراه است. اگر بخواهید با وجود زگیل تناسلی بخواهید عمل های زیبایی زنانه را انجام دهید، با خطراتی روبرو می شوید که در ادامه به آنها می پردازیم. به همینن علت باید قبل از دستکاری لابیاها درمان زگیل تناسلی را انجام دهید.

برای درمان انواع زگیل های تناسلی با لیزر لیدی لیفت در شیراز، می توانید به کلینیک زیبایی زنان خورشید مراجعه و از تخصص خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید.

لابیاپلاستی و زگیل تناسلی

خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی زنان، در رابطه لابیاپلاستی و زگیل تناسلی توصیه می کنند که ابتدا باید زگیل های تناسلی فعال را درمان کنید. بعد می توانید عمل لابیاپلاستی را انجام دهید. در واقع، شرط انجام عمل لابیاپلاستی، محو شدن کامل ضایعات پوستی است.

خطرات لابیاپلاستی با زگیل تناسلی

در صورتی که بخواهید با وجود زگیل تناسلی، عمل زیبایی واژن در شیراز را انجام دهید با مشکلات زیر مواجه می شوید:

به همین علت تا درمان کامل زگیل تناسلی نباید عمل لابیاپلاستی را انجام دهید.

همه چیز درباره زگیل تناسلی

رفع تیرگی واژن و زگیل تناسلی

اگر قصد دارید روشن سازی واژن را انجام دهید، اما ضایعات پوستی زگیل روی ناحیه ژنیتال دارید، نمی توانید اقدام به سفید سازی واژن یا هر عمل زیبایی دیگری کنید. چون دستکاری زگیل تناسلی در محل روشن سازی باعث بیشتر شدن تعداد زگیل ها و پخش شدن آنها به جاهای دیگر واژن و مقعد می شود.

افراد آلوده به HPV کی می توانند روشن سازی واژن یا لابیاپلاستی کنند؟

داشتن زگیل تناسلی به این معنی نیست که هیچ وقت نمی توانید اقدام به رفع تیرگی لابیاها، لابیاپلاستی با لیزر یا دیگر عمل های زیبایی زنانه کنید. شما با درمان زگیل تناسلی از طریق سوزاندن یا برداشتن ضایعات پوستی آن می توانید عمل های زیبایی واژن را انجام دهید. به گفته خانم دکتر طباطبایی، حداقل ۱۴ روز بعد از ناپدید شدن کامل genital warts و غیر فعال شدن آنها می توانید عمل لابیاپلاستی یا سفید کردن واژن را مثل بقیه خانم ها انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لابیاپلاستی در شیراز

شرایط مناسب عمل زیبایی واژن

شما هم می توانید برای عمل لابیاپلاستی و روشن سازی واژن در شیراز از خدمات کلینیک زیبایی زنان خورشید بهره مند شوید. عمل های زیبایی این مرکز توسط خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان و زیبایی زنان انجام می شود. جهت رزرو نوبت با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس بگیرید.

سوالات رایج درباره زگیل تناسلی و عمل های زیبایی زنانه

در اینجا می توانید پاسخ به رایج ترین سوالات درباره عمل های زیبایی و جنیتال وارت را که خانم ها از ما می پرسند، بخوانید:

آیا می توانم عمل برداشتن زگیل را همزمان با لابیاپلاستی انجام دهم؟

خیر. نمی توانید این دو عمل را با هم انجام دهید چون احتمال پخش شدن عفونت زگیلها هست.

چطور می توانم برای همیشه از شر زگیل تناسلی خلاص شوم؟

متاسفانه هیچ درمانی برای HPV وجود ندارد و فقط سیستم ایمنی بدن تان می تواند ویروس پاپیلوما را نابود کند. ولی اگر زگیل تناسلی دارید، سریعترین راه برای از بین بردن ضایعات پوستی تان انواع روشهای لیزر، سوزاندن و فریز کردن است.

اگر سوالی درباره زگیل تناسلی و عمل های زیبایی واژن دارید، در بخش نظرات این مقاله می توانید آنها را از ما بپرسید.

۴.۴/۵ - (۸ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۴ دیدگاه ها
  • درودبرشماسرکاربانوخانم دکتر.لبه بیرونی الت تناسلی خانمم شل واویزاست هنگام دخول مزاحم ورودالتم میشودوالت تناسلی ایشان حدودی گشاداست .ازاین دوموضوع رنج میبرم ایابدون ازعمل زیباسازی می‌توان مشکل راحل کردیابایدعمل شود.ممنونم

    • سلام. باید معاینه کنم تا نظر قطعی بدم. ولی ظاهرا لابیاهاشون بزرگه و باید عمل لابیاپلاستی انجام بدن. برای گشادی واژن هم باید ببینم درجه گشادی چقدره. اگر زیاد نباشه با چند جلسه RF درمان میشه. در غیر اینصورت باید همراه لابیاپلاستی عمل تنگ کردن واژن رو هم انجام بدیم.

  • سلام خانم دکتر من عمل زیبایی لابیا تو شهر خودمون انجام دادم الان یک ماهه لابیاهام نامتقارنن امکان داره درست بشه یا مجدد عمل لابیا انجام بدم ؟

    • اگر اختلاف سایزشون در حد ۴-۵ میلی هست این عادیه و عدم تقارن نیست. ولی اگر بیشتره میتونید عمل رو تکرار کنید. خودم هم عمل ترمیمی رو انجام میدم. توصیه می کنم حتما این بار به یک جراح لابیاپلاستی با تجربه مراجعه کنید که دوباره به مشکل برنخورید. چون عملهای ترمیمی که انجام میدیم به خاطر اینکه لابیاها قبلا دست خورده، گاهی خیلی پیچیده میشه. برای همین تاکید داریم که جراحتون رو از اول درست انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *