عمل هودکتومی در شیراز | عمل زیبایی کلیتوریس در شیراز

عمل هودکتومی در شیراز

کلیتوریس در بالاترین قسمت لابیاهای مینور قرار دارد. حدود ۸۰۰۰ عصب جنسی در این منطقه قرار گرفته است. این قسمت از ناحیه تناسلی زنان، معادل آلت جنسی مردان است که رشد نکرده و نقش مهمی در رسیدن زنان به ارگاسم دارد. یکی از جراحی های زیبایی زنان مربوط به این ناحیه بوده و هودکتومی نامیده می شود. در این مقاله به عمل زیبایی کلیتوریس در شیراز و دلایل انجام آن خواهیم پرداخت. برای دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

کلیتوریسم کجاست؟

در آناتومی واژن خانمها کلیتوریس در بالای مجرای پیشابراه قرار گرفته و قابل مشاهده است. بقیه ساختار آن که تا دهانه واژن کشیده شده نامرئی است. سطح کلیتوریس را قسمتی به نام هود یا کلاهک پوشانده که از کلیتوریس محافظت می کند. گاهی این کلاهک پرچین و چروک یا خیلی بزرگ شده و روی کلیتوریس را می پوشاند.

دلیل بزرگ شدن کلاهک هود

بعضی از خانمها به طور مادرزادی و ارثی کلاهک چوچوله شان بزرگ است. اما در برخی دیگر عوامل زیر باعث رشد زیاد پوست کلاهک می شود:

  • بالا رفتن سن
  • بارداری و زایمان
  • یائسگی
  • مالش بیش از حد در رابطه جنسی

همچنین، اختلالات هورمونی، برخی بیماریها و تروماها نیز علت بزرگی هود کلیتوریسم هستند.

عمل زیبایی کلیتوریس چیست؟

پوشانده شدن کامل کلیتوریس با کلاهک مانع از تحریک آن موقع رابطه جنسی می شود. برای رفع این مشکل ما عمل زیبایی کلیتوریس با آراف سرجری یا لیزر لیدی لیفت در شیراز را انجام می دهیم. در این جراحی بخشی از پوست هود و نه تمام آن، از روی کلیتوریس برداشته شده و به اعصاب این ناحیه اصلا دست زده نمی زنیم.
در حقیقت، جراحی کوچک سازی هود کلیتورال یک عمل سرپایی است که با بیحسی موضعی انجام می شود. معمولا این جراحی کمتر از یک ساعت طول می کشد و بعد از آن می توانید به منزل برگردید. یعنی این جراحی نیازی به بستری شدن ندارد.

بیشتر بخوانید: دستگاه آراف واژن در شیراز

چرا عمل کلیتوریال هود ریداکشن انجام می شود؟

کلاهک کلیتوریس در بعضی از زنان خیلی بزرگ است و به همین دلیل بسیار برجسته شده و از لابیاهای ماژور بیرون می زند. در نتیجه فرم واژن نامتقارن و بد می شود. بزرگی کلیتوریس مشکلات دیگری نیز ایجاد می کند. مثلا:

  • درد و سوزش موقع ورزش یا پوشیدن لباسهای تنگ
  • حالت مردانه پیدا کردن ناحیه تناسلی زنان
  • عفونت و خشکی در این ناحیه
  • تحریک نشدن چوچوله موقع رابطه جنسی
  • نرسیدن به ارگاسم
  • تحریک بیش از حد کلاهک به خاطر بزرگی آن و سایش زیاد با لباس

به علاوه، معمولا عمل لابیاپلاستی در شیراز با عمل کلیتوریال هود ریداکشن همراه است. چون بدون این جراحی، بعد از کوچک شدن لابیامینور، بیرون زدگی هود باعث نامتقارن شدن واژن و ظاهر ناخوشایند آن می شود.

برای هودکتومی و لابیاپلاستی توسط بهترین جراح زیبایی زنان در شیراز می توانید به مرکز پزشکی خورشید مراجعه و از تخصص خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زیبایی واژن در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

علت انجام عمل هودکتومی

مزایای کوچک سازی کلاهک کلیتوریس در شیراز

زنانی که عمل کوچک سازی کلاهک کلیتوریس را انجام می دهند از مزایای زیر بهره مند می شوند:

  • ارگاسم سریعتر
  • تجربه چندین ارگاسم در یک رابطه جنسی
  • افزایش حس جنسی و میل جنسی
  • زیبایی واژن و افزایش اعتماد بنفس زنان
  • رفع درد و سوزش کلیتوریس

به علاوه، عمل زیبایی کلیتوریس به بهداشت بیشتر ناحیه تناسلی کمک می کند.

عمل هودکتومی چه عوارضی دارد؟

موقع جراحی هیچ دردی حس نمی کنید اما بعد از جراحی کمی احساس درد، سوزش و تورم دارید که طبیعی است و بعد از چند روز برطرف می شود. دیگر عوارض جراحی هودکتومی عبارتند از:

  • باز شدن بخیه ها
  • عفونت
  • خونریزی زیاد
  • بی حسی کامل بخاطر صدمه دیدن اعصاب کلیتورال

برای پیشگیری از این عوارض ناخواسته باید این جراحی ظریف را در بهترین مرکز لابیاپلاستی در شیراز و نزد بهترین متخصصان جراحی کلیتوریس انجام دهید.

مراقبتهای بعد از جراحی هودکتومی

بخیه های عمل کلیتورال جذبی هستند و نیازی به کشیدن ندارند. بخش زیادی از تورم کلیتوریس نیز بعد از چند روز برطرف می شود. انجام مراقبتهای زیر در داشتن بهترین تجربه عمل زیبایی کلیتوریس نقش مهمی دارند:

  • مصرف داروهای مسکن و آنتی بیوتیک ها طبق دستور پزشک
  • استفاده از کرم ترمیم لابیاپلاستی (اگر تجویز شده است)
  • تمیز و خشک نگه داشتن ناحیه تناسلی تا زمان بهبودی
  • پوشیدن لباس زیر و شلوار گشاد و نخی
  • عدم ورزشها و فعالیتهای سنگین تا یکماه
  • نداشتن مقاربت تا یکماه بعد از عمل و یا بعد از بهبودی کامل
  • خوردن غذاهای سرشار از فیبر برای جلوگیری از یبوست و فشار به واژن

همچنین رژیم غذایی مناسبی که فاقد تندی، شوری و چربی زیاد باشد به کاهش سریعتر تورم کمک می کند. سایر مراقبتهای بعد از هودکتومی مشابه مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی است.

بهترین جراح زیبایی واژن در شیراز

اعصاب کلیتوریس بسیار حساس هستند و نباید آسیب ببینند. به دلیل حساسیت این ناحیه و جلوگیری از عوارض هودکتومی باید این کار را نزد بهترین جراح زیبایی واژن انجام دهید. بهترین دکتر هودکتومی شیراز جراحی است که صدها تجربه موفق در زمینه جراحی های واژن داشته و کاملا ناحیه تناسلی زنان را می شناسد.
متخصص عمل کلیتوریسم با تجربه، مهارت و دقت بالایی که دارد می تواند بدون آسیب زدن به اعصاب این ناحیه کوچک سازی هود کلیتوریس را انجام دهد. اگر قصد دارید جراحی کوچک کردن کلاهک کلیتورال را در شیراز انجام دهید، پیشنهاد می کنیم به مرکز زیبایی زنان خورشید مراجعه کنید.

هزینه عمل کلیتوریسم در شیراز

هزینه عمل هودکتومی در شیراز بستگی به جراح، نوع نخ و تعداد بخیه ها، نوع روش جراحی (با لیزر، آر اف یا تیغ)، انجام همزمان عملهای زیبایی دیگر و … دارد. بعد از معاینه و شنیدن خواسته های شما، پزشک می تواند هزینه جراحی را مشخص کند.
به علاوه، معمولا عمل کلیتوریسم و لابیاپلاستی باید با هم انجام شوند. در نتیجه هزینه لابیاپلاستی و هزینه عمل جراحی هودکتومی بهم اضافه می شوند. با این وجود، انجام این دو عمل به طور همزمان کاملا مقرون به صرفه است. در ضمن، این جراحی نیز مثل بقیه جراحی های زیبایی تحت پوشش بیمه و بیمه های تکمیلی نیست.

هزینه عمل کلیتوریسم

شما هم می توانید عمل زیبایی کلیتوریس و واژن را در شیراز توسط خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، بهترین جراح زیبایی زنان در شیراز انجام دهید. جهت کسب اطلاعات درباره هزینه عمل هودکتومی در مرکز زیبایی زنان خورشید شیراز و رزرو نوبت با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

سوالات پرتکرار درباره کوچک کردن کلاهک کلیتورال در شیراز

بانوان شیرازی یا ساکن استانهای جنوبی کشور که جراحی هودکتومی خود را در شیراز انجام می دهند، معمولا سوالات زیر را در مورد عمل زیبایی کلیتوریس می پرسند:

هود ریداکشن همان ختنه زنان است؟

خیر. هودکتومی با ختنه زنان فرق دارد. در ختنه، خروسک یا ختنه گاه زن کاملا برداشته می شود تا حس جنسی این ناحیه از بین برود. اما در هودریداکشن فقط بخش کمی از هود کنار زده می شود تا کلیتور بهتر تحریک شده و ارگاسم زنان بیشتر شود.

چه کسانی باید عمل کلیتوریسم را انجام دهند؟

زنانی که عمل لابیاپلاستی انجام می دهند و یا آنهایی که کلیتوریس شان از لابیاماژور بیرون زده و آلت شان حالت مردانه پیدا کرده باید عمل کلیتوریسم را انجام دهند.

همزمان با کلیتورال هود ریداکشن می توانم عمل دیگری انجام دهم؟

عمل لابیاپلاستی، روشن سازی بیکینی و عمل تنگ کردن واژن در شیراز را می توانید همزمان با هود ریداکشن انجام دهید.

کوچک سازی کلاهک کلیتوریس لذت جنسی را کم می کند یا زیاد؟

این جراحی باعث تحریک بیشتر چوچوله یا خروسک زنان شده و میل جنسی، حس جنسی و ارگاسم زنان را چند برابر می کند.

کدام جراح برای انجام عمل زیبایی کلیتوریس مناسب است؟

متخصص جراحی زیبایی واژن که در جراحی کلیتوریسم ماهر است بهترین گزینه برای شماست. شما می توانید این جراحی را نزد خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی در شیراز انجام دهید.

دوره نقاهت بعد از عمل هود ریداکشن چقدر است؟

دوره نقاهت بعد از هودکتومی کوتاه بوده و چند روز تا یک هفته باید استراحت کنید. بعد از جراحی تا زمان بهبودی کامل باید به دقت مراقبتهای عمل زیبایی کلیتوریس را رعایت کنید.

قبل از عمل کلیتوریسم باید کار خاصی انجام دهم؟

باید معاینه شوید و تست پاپ اسمیر بدهید. اگر عفونت واژینالی یا ادراری، زخم در ناحیه تناسلی، زگیل یا تبخال فعال دارید باید قبل از هودکتومی کاملا درمان شوید. یک روز قبل از جراحی باید استحمام کرده و ناحیه تناسلی را شیو کنید.

بیشتر بخوانید: درمان زگیل تناسلی در شیراز

آیا عمل زیبایی کلیتوریس دردناک است؟

نه چون با بیحسی موضعی انجام می شود. بعد از عمل هم درد کمی دارید که با مسکن برطرف می شود.

چرا حس جنسی من بعد از هود ریداکشن کم شده است؟

کاهش حس جنسی بخاطر تورم هود و کلیتوریس است. ۳ تا ۶ ماه بعد کاملا این تورم از بین می رود و حس جنسی شما چند برابر بیشتر از قبل خواهد شد. پس نگران نباشید.

اگر شما هم سوالی درباره عمل زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی در شیراز دارید؛ در بخش نظرات این مقاله برای ما سوالات خود را ارسال کنید.

۲.۹/۵ - (۸ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۴ دیدگاه ها
  • با سلام
    آیا امکان دارد با انجام عمل هوداکتومی یا همان کلیتوریسم آسیبی وارد شود که بعدا حس کمتر یا تحریک کمتری را تجربه کرد؟یا حتی ارگاسم نداشت؟

    • سلام. اگر جراح تون ماهر نباشن در زمینه جراحی های زیبایی واژن ممکنه به اعصاب حسی کلیتوریس آسیب بزنند و مشکل ارگاسم پیدا کنید. اما اگر جراح خوب انتخاب کنید مشکلی پیش نمیاد. نگران نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *