تزریق ژل به نقطه جی در شیراز

تزریق ژل به نقطه جی

یکی از راههای رسیدن به ارگاسم در زنان، تحریک کلیتوریس است که به آن ارگاسم کلیتورال می گویند. راه دیگری که با آن می توانید یک ارگاسم قوی را تجربه کنید، ارگاسم واژینال است که با دخول و تحریک نقطه جی ایجاد می شود.
در این مقاله، قصد داریم به موضوع ارگاسم واژینال و راههای تقویت نقطه جی در زنان بپردازیم. در پایان نیز می توانید پاسخ دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان را به مهمترین سوالاتی که درباره تحریک نقطه جی پرسیده می شوند، بخوانید. برای دسترسی سریع به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

اهمیت جی اسپات (G spot) زنان

نقطه جی یا جی اسپات، بخشی از شبکه کلیتوریس است که در داخل واژن و روی دیواره جلویی آن قرار دارد. تحریک این ناحیه باعث تحریک جنسی بیشتر و ارگاسم قوی تر در زنان می شود.

در واقع نقطه جی بعد از کلیتوریس مهمترین نقطه تحریک پذیر در زنان است که تحریک آن حدود ۱۰۷% ارگاسم زنان را بهبود می دهد.

نداشتن نقطه جی

بعضی از زنان به طور طبیعی نقطه جی ندارند. اما آنها هم می توانند به ارگاسم برسند. چون تنها ۱۸ درصد از زنان فقط با دخول و ارگاسم واژینال، می توانند ارگاسم را تجربه کنند. اما اغلب زنان رسیدن به اوج لذت جنسی را با ارگاسم کلیتورال، پیش نوازی و … تجربه می کنند.

نقطه جی زنان کجاست؟

نقطه جی در زنان یک نقطه نیست و یک محدود به طول ۲.۵ تا ۷ سانتی متر است. این محدوده در داخل واژن و در سقف دیواره جلویی آن قرار دارد. بافت این ناحیه از واژن زبر است و حالتی برجسته و گرد دارد که براحتی می توان تفاوت آن را از بافت نرم و صاف بقیه قسمتهای واژن تشخیص داد.

نحوه پیدا کردن نقطه جی در زنان

برای پیدا کردن جی پوینت ابتدا باید مثانه را خالی کنید. چون تحریک این ناحیه باعث نشت ادرار می شود. سپس دراز بکشید. در حالی که کف دست رو به بالا است، انگشت وسط را کمی خم کنید و آن را تا بند دوم انگشت وارد واژن کنید. می توانید برای پیدا کردن نقطه G از همسرتان کمک بگیرید.

چرا نمی توانم نقطه G را پیدا کنم؟

بعضی از خانمها یا همسرشان نمی توانند نقطه جی را پیدا کنند. در واقع بهترین زمان برای پیدا کردن نقطه جی وقتی است که کاملا تحریک شده باشید. تا زمانی که تحریک نشوید این نقطه برجسته نمی شود. علل دیگر پیدا نکردن نقطه G عبارتند از:

  • به اندازه کافی بزرگ نشدن نقطه جی موقع تحریک جنسی (این مشکل با تقویت نقطه جی برطرف می شود.)
  • نداشتن نقطه جی
  • متفاوت بودن میزان تحریک این نقطه طی سیکل قاعدگی و تغییرات هورمونی زنان

تقویت نقطه جی در زنان چطور انجام می شود؟

یکی از بهترین و موثرترین روشهای درمان بی میل جنسی و افزایش ارگاسم در زنان تقویت محدوده جی در آنها است. جراح زیبایی زنان با تزریق ۱.۵ تا ۲.۵ سی سی ژل مخصوص واژن به این نقطه، تحریک پذیری جی اسپات را بیشتر می کند.

به گفته خانم دکتر مرضیه طباطبایی، تزریق ژل به نقطه جی باعث بزرگتر و برجسته تر شدن این ناحیه شده و آن را برای تحریک بیشتر در دسترس قرار می دهد. این عمل زیبایی را می توانید ظرف ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در مطب انجام داد.

تقویت نقطه جی

شما هم می توانید برای تقویت نقطه جی در شیراز از مهارت و تجربه خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، متخصص زیبایی زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

مزایای تقویت G Point

از مزایای تزریق ژل به نقطه جی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود روابط زناشویی موقع دخول
  • افزایش ارگاسم و حس جنسی در زنان
  • اثربخشی سریع بعد از تزریق
  • سرپایی است و در مطب انجام می شود
  • بدون درد و خونریزی
  • بدون هیچ عارضه ای

به علاوه در حالت عادی در بعضی از پوزیشن های جنسی، محدوده G تحریک می شود اما بعد از تزریق ژل به جی اسپات، این نقطه در هر پوزیشنی قابل تحریک است.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به نقطه جی

دوره نقاهت بعد از تزرق ژل به نقطه جی ۷۲ ساعت است و بعد از تزریق می توانید به کارهای روزانه خود مشغول شوید. طی این مدت نباید کارهای زیر را انجام دهید:

  • دستکاری ناحیه تزریق
  • ماساژ واژن
  • استحمام با آب داغ یا نشستن در وان آب گرم
  • رابطه جنسی

چون انجام این کارها باعث جابجایی ژل از محل تزریق می شوند.

مدت ماندگاری تزریق ژل به G-Spot

ژلهای تزریق شده معمولا از نوع هیالورونیک اسید هستند که یک ماده طبیعی در بدن است. این ماده به طور طبیعی بعد از مدتی جذب بافتهای اطراف خود می شود. جذب هیالورونیک اسید در بعضی از افراد کندتر و در بعضی دیگر سریعتر است.

به همین دلیل مدت ماندگاری ژل بستگی به نوع و سرعت جذب آن توسط بدن دارد. متخصص زنان برای تقویت نقطه جی از ژل نیمه موقت مخصوص واژن برای تزریق استفاده می کنند که حدود ۶ ماه تا یکسال دوام دارد.

بهترین دکتر تزریق G Point در شیراز

اگر مایل به انجام تقویت نقطه جی در شیراز هستید، می توانید این عمل زیبایی را توسط دکتر سیده مرضیه طباطبایی، متخصص و جراح زنان انجام دهید. تقویت نقطه جی در مطب ایشان با استفاده از بهترین برندهای ژل در ایران انجام می شود که مورد تایید وزارت بهداشت هستند.

هزینه تزریق ژل به نقطه جی در شیراز

به طور کلی هزینه تزریق ژل به نقطه جی در شیراز نسبت به شهری مثل تهران بسیار کمتر است. هزینه این کار برای خانمهای مختلف متفاوت است. چون فاکتورهای زیر بر هزینه تزریق ژل به نقطه G آنها تاثیر می گذارند:

  • برند ژل
  • مقدار ژل تزریق شده
  • انجام دادن عمل های زیبایی دیگر مثل عمل هودکتومی همزمان با تقویت جی پوینت
  • قیمت ارز (بدلیل وارداتی بودن این ژلها)
  • مهارت و تجربه پزشک در این زمینه

برای تعیین هزینه تزریق ژل به نقطه جی می توانید با مشاور زیبایی مطب خانم دکتر طباطبایی صحبت کنید. در ضمن، تقویت نقطه جی یک عمل غیرضروری محسوب می شود و تحت پوشش بیمه ها قرار ندارد.

برای اطلاع از هزینه تزریق ژل به نقطه جی در شیراز توسط خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح زیبایی زنان با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

هزینه تزریق ژل به نقطه جی

سوالات رایج درباره تقویت نقطه G در زنان

خانم هایی که برای بهبود ارگاسم به کلنیک زیبایی زنان خورشید در شیراز مراجعه می کنند، درباره تزریق G-Point سوالات زیر را از دکتر سیده مرضیه طباطبایی، متخصص زیبایی زنان می پرسند:

آیا تقویت جی اسپات را می توان همزمان با عملهای زیبایی ناحیه تناسلی انجام داد؟

بله می توانید این عمل را همزمان با عمل هودکتومی، عمل لابیاپلاستی، تزریق ژل یا چربی به واژن نیز انجام دهید.

همه خانم ها می توانند تزریق G-Point را انجام دهند؟

خیر. تزریق ژل به نقطه جی برای دختران باکره، زنان باردار یا شیرده ممنوع است. زنانی که عفونت واژینالی یا ادراری دارند یا به ژل حساسیت دارند نیز نمی توانند این تزریق را انجام دهند.

علت بزرگ شدن نقطه جی در زنان چیست؟

زمانی که جی پوینت به اندازه کافی تحریک شود، اندازه آن بزرگتر از یک نخود فرنگی می شود. با رفع حالت برانگیختگی، دوباره این نقطه به اندازه اول بر می گردد.

آیا دوباره می توانم تقویت نقطه جی با ژل را انجام دهم؟

بله هر تعداد مرتبه که بخواهید این کار را انجام دهید مشکلی ندارد. با جذب شدن ژل می توانید دوباره برای تزریق جی پوینت اقدام کنید.

من ساکن بوشهر هستم، آیا بعد از تزریق باید در شیراز بمانم یا نه؟

 تزریق ژل به جی اسپات سرپایی است و بعد از تزریق می توانید بلافاصله به شهرتان برگردید.

تقویت نقطه جی زنان با چند جلسه انجام می شود؟

تزریق ژل در یک جلسه انجام می شود. بعد از جذب ژل توسط بدن (۶ ماه تا یکسال بعد) می توانید دوباره برای تجدید آن اقدام کنید.

دختران هم می توانند نقطه جی را پیدا کنند؟

خیر. چون برای این کار باید انگشتان خود را وارد واژن کنید و پرده بکارت آسیب می بیند.

تقویت نقطه جی درد دارد؟

 خیر. قبل از تزریق ژل از بی حسی موضعی استفاده می کنیم و هیچ دردی موقع تزریق حس نمی کنید.

اگر شما هم سوالی درباره تزریق ژل به نقطه جی و تقویت نقطه G دارید، می توانید سوالات خود را در بخش نظرات این مقاله بپرسید. خانم دکتر طباطبایی در اسرع وقت به سوالات شما در این صفحه پاسخ می دهند.

۳.۷/۵ - (۸ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۴ دیدگاه ها
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *