عمل زیبایی واژن در شیراز + پاسخ به سوالات کاربران

لابیاپلاستی در شیراز

یکی از عمل های زیبایی پر طرفدار در ایران و جهان، عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی است که با هدف زیبایی واژن، بهبود بهداشت و رابطه جنسی خانم ها انجام می شود.از آنجایی که این عمل زیبایی در بین بانوان شیرازی هم بسیار پرطرفدار شده و زیاد درباره آن سوال می کنند، این مقاله را به معرفی کامل عمل زیبایی واژن در شیراز اختصاص داده ایم. همچنین در ادامه مقاله درباره تکنیکیهای عمل زیبایی واژن، نکات قبل و بعد از عمل نوشته ایم. در ادامه مقاله عوارضی که بهتر است بانوان شیرازی قبل از انجام عمل زیبایی واژن از آن اطلاع داشته باشند را گفته ایم و در پایان این نوشتار به سوالات پرتکرار شما عزیزان درباره عمل زیبایی واژن در شیراز پاسخ داده ایم. برای دسترسی سریع تر به تیترهای این مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

عمل زیبایی واژن چیست؟

عمل زیبایی واژن به عملی گفته می شود که روی لبه های داخلی واژن یا لابیا مینورها انجام می شود و جراح در این عمل، قسمت های اضافی لابیا مینور را که ظاهر آویزانی به واژن داده با لیزر یا تیغ جراحی برمیدارد. سپس لابیاها را بخیه زده و بدین ترتیب ظاهر زیبایی به ناحیه تناسلی می دهد. این عمل بدلیل نتایج فوق العاده ای که در زیبایی و عملکرد ناحیه تناسلی بانوان دارد، هم اکنون پرطرفدارترین عمل لگنی در دنیاست.

هدف از عمل زیبایی واژن چست؟

عمل لابیا با این هدف انجام می شود که لابیاهای بزرگ و آویزان کوچکتر شوند. همچنین اگر لابیاها نامتقارن باشند، در دو طرف واژن هم اندازه می شوند. این جراحی به بهبود ظاهر، عملکرد و زیبایی واژن کمک زیادی می کند و سالانه بر تعداد متقاضیان این جراحی زیبایی و ترمیمی افزوده می شود.

مزایای عمل زیبایی واژن در شیراز

به گفته دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان، به جز کوچکتر شدن لابیاهای بزرگ، عمل زیبایی واژن در شیراز با مزایای دیگری نیز همراه است. مثلا:

  • برداشتن چروکهای لابیا مینور و روشن تر شدن آنها
  • افزایش اعتماد بنفس زنان در رابطه جنسی
  • افزایش تحریک کلیتوریس برای ارگاسم بیشتر (در صورت انجام عمل هودکتومی همراه با لابیاپلاستی)
  • کاهش درد و سوزش حین روابط زناشویی
  • راحت تر تمیز شدن واژن و کاهش عفونت های واژینالی
  • کاهش اصطکاک واژن و رفع ناراحتی واژن موقع پوشیدن لباسهای تنگ

همچنین با این جراحی می توانید ناراحتی واژن حین ورزش و فعالیتهای روزانه را برطرف کنید.

تکنیکهای عمل زیبایی واژن در شیراز

دکتر مرضیه طباطبایی بعنوان بهترین دکتر عمل زیبایی واژن در شیراز، برای کوچک کردن سایز لابیاها از تکنیکهای مختلفی استفاده می کنند. متداول ترین این تکنیکها عبارتند از:

لابیاپلاستی با روش سافتنینگ: اگر بزرگی لابیامینور کمتر از یک سانتی متر باشد، نیازی به برش لابیاها نیست و می توان عمل زیبایی واژن را با روش سافتنینگ انجام داد. در این روش با دستگاه مخصوصی، بدون برش لابیاها تراشیده می شوند.

لابیاپلاستی با لیزر: در این روش از لیزر برای برداشتن قسمتهای اضافی لابیا مینور استفاده می شود. لابیاپلاستی با لیزر بدون خونریزی یا با حداقل خونریزی است و به بخیه های نیازی ندارد یا اگر نیاز شد حداکثر دو سه بخیه نیاز است. این روش، رایج ترین تکنیک لابیاپلاستی در جهان است که در مورد آن می توانید در مقاله لابیاپلاستی با لیزر در شیراز بیشتر بخوانید.

لابیاپلاستی با لیزر

جراحی لابیاپلاستی: در این تکنیک از تیغ یا قیچی جراحی برای برش لابیاهایی استفاده می شود که خیلی بزرگ یا ضخیم هستند و نمی توان با لیزر به خوبی آنها را برش داد. جراحی لابیاپلاستی با تکنیکهای پیچیده ای در اتاق عمل انجام می شود و برخلاف لابیاپلاستی با لیزر به بخیه های بیشتری نیاز دارد.

باربی لابیاپلاستی: در این جراحی به طور کامل لابیا مینور برداشته می شود ولی به دلیل حذف کامل لبه های مینور، دهانه واژن باز می ماند و احتمال عفونت بالا می رود. برای همین توصیه جراحان زیبایی این است که لابیاها را به طور کامل برندارید.

با مراجعه به بهترین مرکز لابیاپلاستی در شیراز بر اساس شکل و سایز لابیاها، بهترین نوع تکنیک لابیاپلاستی را برای شما انتخاب می شود.

چه افرادی به عمل زیبایی واژن نیاز دارند؟

خانم های شیرازی که لابیا مینور آنها یکی از مشکلات زیر را دارد، بهترین کاندیدا برای انجام عمل لابیا هستند:

  • بیرون زدگی لابیا مینور از لابیا ماژور
  • درد و سوزش واژن موقع پوشیدن لباسهای چسبان یا انجام برخی ورزشها (دوچرخه سواری، سوارکاری، …)
  • درد موقع رابطه جنسی
  • عدم تقارن لابیاها
  • عدم خروج ترشحات واژن بدلیل بزرگی لابیاها

همچنین اگر مسیر خروج ادرارتان به دلیل بزرگی لابیاها صحیح نیست و به درستی نمی توانید بهداشت ناحیه تناسلی را رعایت کنید، بهتر است عمل لابیاپلاستی را در شیراز انجام دهید.

چطور عمل زیبایی واژن رابطه زناشویی شما را نجات می دهد؟

زنانی که لابیاهای بزرگ، آویزان و تیره ای دارند، از ظاهر وازن خود خجالت می کشند و اعتماد به نفس کمی موقع رابطه جنسی دارند. این لابیاها به دلیل بهداشت ضعیف معمولا بوی نامطبوعی دارد و چون بزرگ هستند.

همچنین هایپرتروفی لابیا (بزرگی بیش از حد) موقع دخول، اصطکاک زیادی در دهانه واژن ایجاد می کنند و باعث دردهای مقاربتی می شود. عمل زیبایی واژن در شیراز میتواند این مشکلات را حل کند و باعث افزایش اعتمادبنفس و میل جنسی، بهبود ارگاسم و زیبایی واژن شود.

آیا دختران هم می توانند این جراحی را انجام دهند؟

دختران باکره هم که بالای ۱۸ سال دارند می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند. چون عمل لابیا کاری به پرده بکارت ندارد و این جراحی روی قسمتهای بیرونی واژن انجام می شود. اما انجام این عمل در سنین پایین تر بدلیل اینکه رشد لابیاها کامل نشده، توصیه نمی شود.

در صورتی که مایل به انجام عمل زیبایی واژن در شیراز هستید، می توانید از تخصص خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

خانمهای شیرازی بخوانند: عمل زیبایی واژن در شیراز

قبل از انجام عمل زیبایی واژن باید توصیه های زیر را رعایت کنید:

  • اطلاع دادن داروهایی که می خورید و بیماریهایی که دارید
  • درمان عفونت های واژینالی
  • پریود نبودن برای انجام این جراحی
  • انجام آزمایش های لازم بنابر نظر جراح مثل تست پاپ اسمیر، معاینه لگن، …
  • استحمام و شیو کردن ناحیه تناسلی از ۲۴ ساعت قبل از عمل
  • بهتر است برای بهبود زخمهای عمل مصرف سیگار را در محدوده یک هفته قبل و بعد از عمل قطع کنید.

اگر به آمادگی های دیگری نیاز داشته باشید، جراح لابیاپلاستی در این مورد با شما صحبت می کند.

مراقبتهای بعد از عمل زیبایی واژن

به عنوان مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی در شیراز باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • برای کاهش درد و تورم لابیاها از داروهای مسکن و کمپرس سرد استفاده کنید.
  • تا ۴ تا ۶ هفته از ورزشها و کارهای سنگین بپرهیزید.
  • تا زمان بهبودی کامل لابیاها باید بهداشت واژن را رعایت کنید و ناحیه جراحی شده را تمیز و خشک نگه دارید.
  • داروهای آنتی بیوتیک خود را به موقع و تا آخرین عدد مصرف کنید.
  • هنگام ادرار برای تمیز کردن ناحیه عمل و نیز جلوگیری از سوزش بخیه ها از اسپری آب یا جریان آب بدون فشار می توانید استفاده کنید.
  • از خاراندن و لمس مداوم محل عمل تا افتادن بخیه های لابیاپلاستی پرهیز کنید.

مراقبت بعد از لابیاپلاستی

رابطه جنسی بعد از لابیاپلاستی

برای جلوگیری از عفونت و باز شدن بخیه ها، نمی توانید ۴ تا ۶ هفته بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی رابطه جنسی واژینال یا مقعدی داشته باشید. چون باعث تورم و تحریک لابیاها یا باز شدن بخیه ها می شود.

مدت نقاهت بعد از عمل زیبایی واژن

بعد از عمل لابیاپلاستی می توانید به خانه برگردید و نیازی به بستری شدن ندارید. ولی توصیه می کنیم ۳ تا ۵ روز در منزل به خودتان استراحت بدهید.

دوره نقاهت بعد از لابیاپلاستی یک هفته است و بعد از آن می توانید به فعالیت های روتین تان برگردید. ولی تا زمان بهبودی لابیاها (۴ تا ۶ هفته بعد از عمل) باید مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی را ادامه دهید.

جوش خوردن بخیه واژن چند روز طول میکشد؟

در پاسخ به اینکه چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها می افتد، باید گفت که این مسئله به موارد زیر بستگی دارد:

  • سرعت ترمیم زخم ها
  • سن بیمار
  • تکنیک بخیه زدن
  • کیفیت نخ بخیه

در اکثر بانوان مدت زمان جوش خوردن بخیه های لابیاپلاستی حدود دو هفته است. بعد از افتادن بخیه ها توصیه می کنیم همچنان در هفته های بعدی نکاتی را که در مقاله مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی گفته ایم، همچنان انجام دهید.

عوارض عمل زیبایی واژن

هر عمل جراحی به طور طبیعی عوارض خاص خود را دارد. عوارض لابیاپلاستی نیز عبارتند از:

  • درد و سوزش لابیاها
  • خونریزی خفیف زخم ها
  • تورم و کبودی لابیاها
  • ترشحات خونابه
  • خارش بخیه ها که بدلیل جوش خوردن اتفاق می افتد.

اگر به خوبی مراقبتهای بعد از عمل زیبایی واژن را رعایت کنید، دچار عفونت بعد از لابیاپلاستی نمی شوید.

آیا عمل زیبایی واژن درد دارد؟

لابیاپلاستی درد ندارد چون قبل از لابیاپلاستی برایتان بیحسی موضعی تزریق می شود. اما بعد از جراحی، در ناحیه برش درد قابل تحملی دارید که با خوردن مسکن های معمولی و کمپرس یخ تسکین پیدا می کند. اگر قبل از عمل استرس زیادی داشته باشید، همراه بی حسی موضعی، داروهای آرامبخش نیز دریافت می کنید.

لابیاپلاستی میل جنسی را کم می کند؟

بعضی از خانمها نگران هستند که به خاطر برداشتن قسمتی از لابیاها، حس جنسی یا میل جنسی آنها کم شود و ارگاسم را تجربه نکنند. اما عصب های حسی واژن در این جراحی دست نخورده می مانند. بعد از لابیاپلاستی نه تنها میل جنسی تان کم نمی شود بلکه به دلیل کاهش اصطکاک لابیاها موقع دخول، ارگاسم بیشتری را تجربه می کنید. همچنین با خاطر بهبود ظاهر واژن شاهد تاثیر مثبت لابیاپلاستی بر میل جنسی و روابط زناشویی خود هستید و اعتماد بنفس بیشتری دارید.

آیا جای  بخیه ها در عمل زیبایی واژن باقی می ماند؟

اگر از بهترین نخهای بخیه و تکنیک های بخیه زدن برای لابیاها استفاده شده باشد، جای بخیه ها کاملا از بین می رود و نباید نگران بی حسی جای بخیه لابیاپلاستی باشید. اما در پوست هایی که کلوئیدساز هستند، احتمالا جای اسکار ایجاد می شود.

عوارض لابیاپلاستی

تورم بعد از عمل زیبایی واژن

کاهش تورم لابیاها بعد از عمل زیبایی واژن بستگی به جنس پوست و سرعت ترمیم واژن دارد. ولی در اغلب خانم ها بیشترین میزان تورم لابیاها بعد از ۴ تا ۶ هفته از بین می رود.

بارداری و زایمان بعد از عمل لابیاپلاستی

در رابطه با تاثیر بارداری بعد از لابیاپلاستی باید گفت نتیجه عمل زیبایی واژن دائمی است و بارداری و زایمان هیچ تاثیری روی نتیجه جراحی ندارند. البته در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی، لابیای تمام خانمها متورم می شود. اما بعد از زایمان، ورم لابیاها خوابیده و فرم آنها کاملاً به فرم قبل از بارداری باز می گردد.

بنابراین قبل از بارداری و زایمان می توانید این جراحی را انجام دهید. از طرف دیگر، عمل لابیاپلاستی هیچ تاثیری بر قدرت باروری زنان ندارد و منجر به نازایی یا مشکلات بارداری در آینده نمی شود.

عمل زیبایی واژن موقع زایمان

انجام عمل لابیاپلاستی در بارداری و هنگام سزارین یا زایمان واژینال را اصلا توصیه نمی کنیم. چون واژن بسیار پر خون است و لابیاپلاستی منجر به خونریزی شدید لابیاها می شود.

همچنین بدلیل تورم لابیاها در بارداری، فرم آنها عادی نیست و بیش از حد برجسته هستند و نتیجه جراحی رضایت بخش نیست. بانوان شیرازی می توانند این جراحی را ۴ تا ۶ ماه بعد از زایمان انجام دهند که فرم طبیعی لابیاها مشخص است.

قیمت عمل زیبایی واژن در شیراز

برای تعیین هزینه عمل لابیاپلاستی در شیراز فاکتورهای زیر در نظر گرفته می شوند:

  • نوع عمل لابیا (با لیزر یا جراحی)
  • تکنیک برش و بخیه
  • نوع نخ بخیه و برند آن
  • کیفیت وسائل مصرفی
  • محل جراحی (مطب یا کلینیک جراحی)
  • تجربه و تبحر جراح در عمل زیبایی واژن
  • انجام عمل های زیبایی دیگر همراه با عمل زیبایی واژن
  • تجهیزات مطب

در جلسه معاینه قبل از عمل، پزشک با تعیین موارد بالا می تواند هزینه لابیاپلاستی شما را مشخص کند.

در صورتی که مایل به انجام لابیاپلاستی با لیزر در شیراز هستید، می توانید به مرکز پزشکی خورشید مراجعه کرده و از تخصص خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه های عمل زیبایی واژن می توانید با شماره های ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ و ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

قیمت لابیاپلاستی در شیراز

سوالات پر تکرار بانوان شیرازی درباره عمل زیبایی واژن

در این قسمت می توانید جواب سوالاتی را که همیشه در مورد عمل زیبایی واژن از دکتر طباطبایی پرسیده می شوند، بخوانید:

۱- بعد از لابیاپلاستی ممکن است محل جراحی، گوشت اضافه دربیاید؟

اگر پوست بدنتان از نوع کلوییدساز است ممکن است گوشت اضافه ایجاد شود ولی به شدت بافتهای دیگر بدن نیست. در غیر اینصورت نباید نگران این مشکل باشید.

۲- آیا در محل برش لابیاها، اسکار ایجاد می شود؟

بافت لابیاها با بافت و پوست سایر قسمتهای بدن فرق دارد و احتمال ایجاد اسکار در این بافت بسیار کم است.

۳- بعد از لابیاپلاستی می توانم به راحتی ادرار کنم؟

بله. بعد از عمل لابیاها می توانید ادرار کنید. البته در سه روز اول بعد از عمل احتمال سوزش بخیه ها حین ادرار بالاست که بهتر است در این مدت حین ادرار، از اسپری آب برای شستشوی واژن استفاده کنید تا ادرار رقیق شود و زخمها کمتر دچار سوزش شود.

۴- آیا بعد از جراحی معلوم می شود که لابیاها برداشته شده اند؟

اگر این جراحی خیلی تمیز و حرفه ای انجام شده باشد، به جز پزشک متخصص زنان، برای افراد دیگر قابل تشخیص نیست که لابیاها جراحی شده اند.

۵- هزینه عمل لابیا تحت پوشش بیمه است؟

خیر. این جراحی جزء عمل های زیبایی است و شامل بیمه نمی شود.

۶- آیا دختران برای عمل لابیاها به اجازه والدین نیاز دارند؟

خیر چون این جراحی برای سنین بالای ۱۸ سال انجام می شود، به رضایت والدین نیازی نیست.

۷- من می خواهم عمل لابیاپلاستی را در شیراز انجام دهم اما ساکن شیراز نیستم، کی می توانم بعد از عمل به شهرم برگردم؟

۲ ساعت بعد از اتمام عمل، اگر مشکلی ندارید و حالتان مساعد است می توانید به شهرتان برگردید.

۸- آیا عمل زیبایی واژن روی میل جنسی تاثیر منفی دارد؟

اگر برای کاهش هزینه های عمل خود، جراحی را انتخاب کنید که در لابیاپلاستی مهارت بالایی ندارد، ممکن است با اجرای تکنیک های غلط، به عصب های ناحیه تناسلی آسیب بزند و حس جنسی شما را کاهش دهد. در غیر این صورت این عمل به هیچ عنوان حس جنسی را کم نمی کند بلکه آنرا بهبود می دهد.

۹- ماندگاری عمل لابیا چقدر است؟

در صورتی که در سنین بالای ۱۸ سال و بعد از بلوغ کامل، این عمل زیبایی را انجام داده باشید، نتیجه این جراحی حتی بعد از زایمان طبیعی تغییری نمی کند و ماندگار است.

۱۰- چه جراحی هایی همزمان با لابیاپلاستی می توان انجام داد؟

همراه با عمل زیبایی واژن می توانید سفید کردن واژن، تزریق ژل یا چربی به واژن، تزریق ژل به نقطه جی و تنگ کردن واژن را نیز با لابیاپلاستی انجام دهید.

۱۱- آیا لابیاپلاستی دختران باکره انجام می شود؟

بله. لابیاپلاستی برای دختران باکره بالای ۱۸ سال که به بلوغ کامل رسیده اند و رشد لابیاها کامل شده انجام می شود. جون این جراحی بیرون از دهانه واژن انجام می شود و کاری به پرده بکارت ندارد.

در صورتی که سوال دیگری در مورد عمل لابیاپلاستی در شیراز دارید، سوالات خود را در نظرات این مقاله بپرسید.

۴/۵ - (۵۴ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

۲۴ دیدگاه ها
    • سلام. نه عزیزم. به هیچ عنوان جراحی های زیبایی در دوران بارداری انجام نمیشه. در ضمن لابیاها در طول حاملگی بخاطر تغییرات هورمونی بزرگتر میشن و سایز نرمال شون مشخص نیست. میتونید ۳-۶ ماه بعد از زایمان که فرم اصلی لابیاها معلوم میشه، برای لابیاپلاستی مراجعه کنید.

    • سلام. اگر جای بریدگی هایی که روی جاهای مختلف بدن ایجاد میشه بعد از ترمیم زخم صاف هست، پوست کلوییدساز نیست. اما اگر برجستگی میده پوست شما کلوییدسازه.

    • سلام خسته نباشید!بالای واژنم یعنی پایین شکمم بزرگ هست خیلی چربی اضافه داره وهر لباسی که میپوشم از اینکه معلوم هست خجالت میکشم آیا میتونم عملش کنم و چربی اضافه ی پشت واژنم رو بردارم

      • سلام. بله عزیزم. عمل مونس پلاستی احتمالا منظورتون هست. می تونید تشریف بیارید برای معاینه و عمل

  • سلام خانم دکتر من مجرد هستم بعد رابطه جنسی هم نداشتم کلا ولی استخر زیاد میرفتم الان روی ناحیه تناسلیم زگیل های زیادی هستش میتونید در موردشون برام توضیح بدین؟

  • سلام وقت بخیر اگر بخواهیم این عمل را انجام بدهیم و به کسی نگوییم مشکل ایجاد میشود ک ب تنهایی کاراهارا انجام بدهیم یا نیاز ب همراه دارد یا بد از عمل مراقبت خاصی میخواهد ک کسی خبر داشته باشه

    • دو روز استراحت کامل نیازه که بهتره در این دو روز یک نفر در امور روزمره کمک دستتون باشه. اما به این شکل نیست که نیاز داشته باشید کامل استراحت کنید یا در تخت دراز بکشید.

  • سلام خسته نباشید ،من ده سال پیش عمل زیبایی انجام دادم اما روی عمل زیبایی زایمان طبیعی انجام دادم ،الان افتادگی شدید مثانه دارم و نیاز به عمل زیبایی شما این عمل ها هم انجام میدید لطفاً راهنمایی کنید

    • بله عزیزم. معمولا خانمهایی که سابقه زایمان سخت دارند نیاز به ترمیم واژن بعد از زایمان پیدا می کنند که ما در کلینیک انجام میدیم.

  • سلام من عمل پرينورافى انجام دادم انگار بيش از حد بخيه كردن ورودى واژنم بد شده آيا مى شه دو باره عمل كنم روى ظاهر واژن تاثير نمى زاره كه زشت بشه

    • سلام.بله میتونید عمل ترمیمی انجام بدین و پرینورافی کنید تا دهانه ورودی واژن اصلاح بشه.

    • خیر. جنس پوست شما کلوئیدساز هست و کاریش نمیشه کرد. منتها اسکار و گوشت اضافی که در واژن میده به شدت بقیه قسمتهای پوست بدن نیست. میتونیم با انتخاب بهترین نخ بخیه و تکنیک های بخیه زدن، این مشکل رو تا حدی کمرنگ تر کنیم ولی نمیشه کاملا جلوی اسکار پوست کلوئیدساز را گرفت.

  • سلام.هزینه عمل لابیا پلاستی وتنگ کردن واژن حدود چقدر می باشد ما فکرش را بکنیم از چند… تا چند…
    که ما حساب کنیم توانایی انجام آنرا داریم یا نه

    • این بستگی به فرم لابیا، میزان بزرگی لابیا، تکنیک برش و جراحی داره. تا لابیا رو معاینه نکنیم نمیتونیم این موارد رو متوجه بشیم. به همین دلیل عمل زیبایی واژن یه مبلغ ثابت یا محدوده قیمت نداره.

  • سلام اگر کسی هم لابیا مینور و هم لابیا ماژور نامتقارن داشته باشه ولی فقط هزینه یکی از عمل ها رو داشته باشه باید چکار کنه؟

    • بهتره ابتدا لابیاپلاستی مینور رو انجام بدین. برای لابیای ماژور اگر نامتقارنی زیاد نباشه میتونید تزریق ژل یا چربی هم انجام بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *