تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی و روابط زناشویی

تاثیر لابیاپلاستی بر روابط زناشویی

عواملی مثل ژنتیک و تغییرات هورمونی باعث بزرگی لابیاهای مینور می شود. بزرگ بودن لابیاهای مینور علاوه بر بدفرم کردن ظاهر واژن باعث بروز مشکلاتی مثل عفونت مکرر، بوی بد واژن و درد و سوزش لابیاها نیز می شود. به همین دلیل خانمهای زیادی در طول سال برای انجام عمل زیبایی واژن در شیراز به کلنیک زیبایی زنان خورشید مراجعه می کنند. یکی از دغدغه های آنها تاثیری است که این عمل روی روابط زناشویی آنها دارد.
در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم لابیاپلاستی چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد، پس این مقاله را تا آخر بخوانید. برای دسترسی سریع تر به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

تغییر سایز و شکل لبه های واژن

لابیاپلاستی عملی است که برای متقارن کردن لابیاهای نامساوی یا خیلی بزرگی که حالت آویزان و افتاده دارند، انجام می شود. با توجه به وضعیت لابیاها، ما از تیغ جراحی و یا لیزر لیدی لیفت در شیراز برای برش و برداشتن قسمتهای اضافی لابیا استفاده می کنیم. معمولا از روش جراحی با تیغ زمانی استفاده می شود که لابیاهای شخص خیلی بزرگ باشند و با لیزر نتوانیم به نتیجه دلخواه مان از جراحی برسیم.

مزایای عمل زیبایی واژن در شیراز

بانوان شیرازی یا ساکن استانهای جنوبی کشور که دچار بزرگی لابیامینور هستند و لابیاپلاستی با لیزر در شیراز را انجام می دهند، بعد از انجام این عمل زیبایی از مزایای زیر بهره مند خواهند شد:

  • کاهش تعریق و عفونت لابیاها
  • از بین رفتن بوی بد واژن
  • متقارن شدن لابیاها و زیبایی واژن
  • رفع حالت شلی و آویزان بودن لابیاهای مینور موقع ایستادن
  • رفع درد، سوزش و خارش لابیاها

بعد از این جراحی می توانید به راحتی بیکینی یا لباسهای تنگ و چسبان بپوشید و بدون درد و سوزش واژن هر ورزشی که دوست دارید، انجام دهید.

برای رضایت از عمل لابیاپلاستی با لیزر لیدی لیفت در شیراز شما هم می توانید از تخصص و تجربه یکی از بهترین جراحان متخصص لابیاپلاستی شیراز، خانم دکتر سيده مرضيه طباطبایی در مرکز زیبایی زنان خورشید بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات و رزرو نوبت درشیراز می توانید با شماره ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

تاثیر لابیاپلاستی بر روابط جنسی بانوان

برخلاف تصور برخی از خانم ها که نگران کاهش میل جنسی بعد از عمل لبیوپلاستی هستند، این عمل زیبایی زنانه تاثیر مثبتی روی روابط جنسی دارد. تاثیر لابیاپلاستی بر روابط زناشویی به شکل زیر است:

تحریک پذیری بیشتر کلیتوریس

موقع برداشتن قسمتهای اضافی لابیا، چین و چروک های اطراف کلیتوریس هم برداشته می شود. برداشتن چینهای این ناحیه، باعث لمس بهتر کلیتوریس و ارگاسم بیشتر در زنان می شود. در اکثر عملهای لبیاپلاستی لازم است همزمان عمل هودکتومی هم انجام شود تا تقارن و زیبایی واژن بعد از جراحی بی نقص باشد.

بیشتر بخوانید: عمل هودکتومی در شیراز

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه جنسی

رفع دردهای مقاربتی

بزرگ بودن لابیاها موقع دخول باعث اصطکاک و سایش زیاد لابیاها و درد و سوزش واژن حین نزدیکی و بعد از آن می شود. مقاربتهای دردناک یکی از علل مهم کاهش میل جنسی و حس جنسی در خانم ها است. بعد از کوچک کردن اندازه لابیاها این مشکل برطرف شده و حس جنسی بیشتری را تجربه می کنید.

افزایش اعتماد بنفس موقع نزدیکی

شکل ظاهری و بزرگی لابیاها و بوی بد واژن که به خاطر بزرگی لابیا و عدم خروج کامل ترشحات واژن ایجاد می شود، باعث احساس خجالت خانمها و فرارشان از لمس شدن واژن و رابطه دهانی می شود. به همین دلیل ارگاسم و حس جنسی کمتری دارند. بعد از عمل لابیاپلاستی این مشکل برطرف شده و اعتماد بنفس شما موقع نزدیکی بیشتر می شود.

دلایل کاهش حس جنسی بعد از عمل برداشتن لابیا

مهمترین عصب در ایجاد حس جنسی، عصبی به اسم کودال است که در کلیتوریس قرار دارد. شبکه های پیچیده ای از این عصب تا ابتدای لابیاهای مینور کشیده می شود اما خود لابیا مینورها فاقد عصب جنسی هستند. آسیب دیدن این عصب منجر به کاهش حس جنسی می شود. اما این مشکل بسیار بسیار نادر است و فقط زمانی بروز می کند که عصب جنسی موقع لابیاپلاستی و هودکتومی به دلیل بی تجربه بودن جراح آسیب ببییند. به همین دلیل تاکید می کنیم برای این عمل حتما به بهترین مرکز لابیاپلاستی در شیراز مراجعه کنید و قبل از جراحی از مهارت و تجربه جراح لابیاپلاستی خود مطمئن شوید.

برای لابیاپلاستی با لیزر لیدی لیفت در یکی از بهترین مراکز عمل زیبایی واژن در شیراز می توانید به مرکز زیبایی زنان خورشید و از تخصص و تجربه خانم دکتر سيده مرضيه طباطبایی، جراح زیبایی زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات و رزرو نوبت در شیراز می توانید با شماره ۰۹۰۲۸۲۸۱۹۱۹ یا ۰۷۱۳۲۳۱۹۱۶۱ تماس حاصل فرمایید.

عوارض لابیاپلاستی

سوالات پرتکرار درباره تاثیر لابیاپلاستی بر روابط زناشویی

معمولا خانمهایی که عمل لابیا را در مرکز زیبایی زنان خورشید در شیراز انجام می دهند، درباره تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی از خانم دکتر سیده مرضیه طباطبایی سوالات زیر را زیاد می پرسند:

من به تازگی عمل لابیاپلاستی انجام داده ام، جای بخیه ها بی حس شده، آیا مشکلی دارم؟

تا مدتی بعد از عمل لابیاهایشان بی حس می شود که البته کم کم بهبود می یابد، درست مثل بیحسی جای بخیه عمل سزارین. پس نگران نباشید.

عمل زیبایی واژن به کلیتوریس آسیب می زند؟

خودِ جراحی خیر ولی اگر جراح تان مهارت لازم را نداشته باشد ممکن است موقع برش لابیا به کلیتوریس یا اعصاب حسی این ناحیه صدمه بزند که این مسئله به ندرت اتفاق می افتد.

عمل لابیاپلاستی چه عوارضی دارد؟

عفونت، خونریزی، باز شدن بخیه ها از جمله عوارض لابیاپلاستی هستند که با خواندن مقاله مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی در شیراز و انجام صحیح نکات آن می توانید از بروز این عوارض پیشگیری کنید.

لابیاپلاستی می تواند مشکل به ارگاسم نرسیدن را برطرف کند؟

نرسیدن به ارگاسم علل روحی و جسمی متعددی دارد. اگر مشکل مربوط به آناتومی واژن و در اثر بزرگی لابیاها ایجاد شده باشد، بله عمل لابیاپلاستی می تواند مشکل نرسیدن به ارگاسم را تا حدی برطرف کند.

برای افزایش حس جنسی همراه لابیاپلاستی چه عملهای زیبایی دیگری می توانم انجام دهم؟

در صورت لزوم و صلاحدید پزشک می توانید عمل هودکتومی، تقویت نقطه جی و عمل تنگ کردن واژن در شیراز را میتوانید همزمان با عمل لابیا انجام دهید.

اگر سوالی درباره تاثیر عمل زیبایی واژن بر رابطه جنسی و میل جنسی خانمها دارید، می توانید در بخش نظرات این مقاله سوالات خود را بپرسید.

۴.۱/۵ - (۷ امتیاز)
Avatar photo

دکتر سیده مرضیه طباطبائی (متخصص زنان و زایمان) فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای بورد تخصصی هستند. خانم دکتر طباطبائی سه سال سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه را داشته و در حال حاضر مدیریت کلینیک زیبایی زنان خورشید را بر عهده دارند. کلینیک زیبایی زنان خورشید ارائه دهنده خدمات عملهای زیبایی زنان و درمانهای مبتنی بر تکنولوژی به بانوان بوده و یکی از مجهزترین کلینیکهای زیبایی در شیراز محسوب می شود.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *